W zasięgu najwyższych przepustowości Internetu UPC Fiber Power – 50 Mb/s i 120 Mb/s jest obecnie ponad 1,3 mln gospodarstw domowych. Od zeszłego tygodnia z dostępu do niego mogą w pełni korzystać także wszyscy mieszkańcy Szczecina, będący w zasięgu usług internetowych UPC. Łącza internetowe oferowane przez UPC oparte są na innowacyjnym standardzie transmisji danych w sieciach kablowych - EuroDOCSIS 3.0. Oferując usługę Fiber Power 120 Mb/s, UPC wyznacza nowe standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce.
Inwestycje UPC w rozwój zasięgu technologii EuroDOCSIS 3.0 pozwalają uzyskać najlepsze na rynku parametry, zarówno w odniesieniu do prędkości transmisji danych, jak i poziomu ich zabezpieczeń. Obecnie już blisko 75% sieci UPC zostało unowocześnione do tego standardu. Dziś w jego zasięgu są m.in. takie miasta i ich okolice, jak Trójmiasto, Katowice, Kraków, Szczecin, Warszawa i Wrocław. W zeszłym tygodniu do miast, w których sieć jest w pełni unowocześniona dołączył Szczecin. Całkowity dostęp do usług Fiber Power 50 Mb/s oraz Fiber Power 120 Mb/s mają także mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Katowic, Gdańska i Wrocławia. Obecnie w zasięgu sieci EuroDOCSIS 3.0 jest ponad 1,3 mln gospodarstw domowych.
Zawrotną prędkość Internetu oferowaną przez UPC można wykorzystać na wiele sposobów - oglądanie filmów w jakości HD, ekspresowe pobieranie i wysyłanie dużych plików, surfowanie po stronach www bogatych w kontent multimedialny, korzystanie z telewizji internetowej nadawanej na żywo i słuchanie radia internetowego, czy też prowadzenie wideokonferencji w wysokiej rozdzielczości obrazu. Niezależnie od wybranego wariantu, UPC Fiber Power gwarantuje superszybką komunikację oraz sprawną obsługę kilku aplikacji internetowych, w tym samym czasie (tzw. online multitasking). Przepustowości 50 Mb/s i 120 Mb/s pozwalają na jednoczesne korzystanie z Internetu na kilku komputerach bez utraty jakości połączenia czy odczuwalnego spadku prędkości. Prędkość 120 Mb/s to możliwość ściągnięcia pliku z filmem o rozmiarze 700 MB w czasie niższym niż 60 sekund. Docenią ją również gracze on-line którzy nie będą narzekać na „pingi”, oraz „lagi” spowodowane jednoczesnym korzystaniem z Internetu przez innych domowników.
Zaletą standardu EuroDOCSIS 3.0 jest to, że odległości pomiędzy domem klienta, a punktem dystrybucyjnym nie mają wpływu na uzyskiwane przez klientów prędkości pobierania i wysyłania danych. Cechy te zapewniają przewagę technologiczną i konkurencyjną UPC wobec operatorów świadczących usługi internetowe za pośrednictwem łączy telefonicznych w technologii ADSL.
Usługę Internetową UPC można wzbogacić o atrakcyjne usługi dodatkowe:
Bezprzewodowy Internet UPC
Bezprzewodowy Internet UPC pozwala na korzystanie z Internetu w dowolnym miejscu mieszkania przy wykorzystaniu technologii WiFi. Bezprzewodowy Internet UPC dla produktów Fiber Power 50 oraz 120 oferowany jest w promocji za 0 zł. W przypadku usługi Fiber Power 120 usługi są świadczone za pośrednictwem bezprzewodowego routera działającego w technologii WiFi N - najszybszej technologii WiFi dostępnej na rynku.
Pakiet Bezpieczeństwa UPC
Pakiet Bezpieczeństwa UPC to program kompleksowo zabezpieczający komputer klienta przed zagrożeniami pochodzącymi z Internetu. Dzięki niemu klienci UPC są zabezpieczeni przed wirusami, czy atakami przestępców chcących wykraść dostęp do bankowości online lub portali aukcyjnych.
UPC Live TV
Usługa UPC Live TV to bezpłatna, sieciowa platforma dostępu do oferty telewizyjnej. Usługa dostępna jest dla wszystkich użytkowników Internetu UPC i pozwala na odbiór 7 kanałów: TVN24, Mini Mini, Animal Planet, CNN Internetional, Discovery Channel, Zig Zap/Hyper oraz National Geographic Channel. Programy dostępne są po zalogowaniu na stronie www.upc.pl/rozrywka/ pod linkiem www.upc.pl/rozrywka/telewizja/upc-live-tv. Dzięki UPC Live klienci mogą w pełni korzystać z możliwości, jakie oferuje szybki, szerokopasmowy internet UPC i mieć stały dostęp do wybranych programów telewizyjnych na ekranach swoich komputerów. Jest to praktycznym i wygodnym rozwiązaniem, np. gdy jeden z domowników chce obejrzeć inny program, niż pozostali przed telewizorem.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej