Od dziś oferta UPC NA ŻĄDANIE zostaje poszerzona o filmy ze studia Walt Disney Pictures. Abonenci Telewizji Cyfrowej UPC, będący w zasięgu UPC NA ŻĄDANIE, mogą od teraz zamówić takie hity kinowe, jak „Odlot”, „Załoga G”, „Surogaci” czy „Narzeczony mimo woli”.
Propozycje Disneya wzbogacają katalog już przeszło 240 filmów dostępnych w UPC NA ŻĄDANIE dzięki największym producentom i dystrybutorom filmowym oraz telewizyjnym, między innymi Warner Bros i Paramount. Od kwietnia br. oferta UPC NA ŻĄDANIE poszerzy się także o filmy dystrybuowane przez Syrena Films. Będzie to drugi polski dystrybutor filmowy po Monolith Films, którego filmy dostępne są w UPC NA ŻĄDANIE.
UPC NA ŻĄDANIE zostało oddane do użytku w grudniu 2009 roku. Obecnie w ramach tej usługi dostępnych jest już ponad 240 filmów, w tym przeszło 38 produkcji fabularnych i dokumentalnych dostępnych w jakości HD. Z usługi tej aktualnie korzystać mogą wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC z Warszawy i kilkunastu okolicznych miejscowości. Zasięg UPC NA ŻĄDANIE będzie sukcesywnie rozszerzany. W następnej kolejności usługa ta pojawi się w Trójmieście oraz aglomeracji katowickiej. Dostępna jest na wszystkich typach dekoderów UPC Mediabox.
Od początku marca abonenci Telewizji Cyfrowej UPC będący w zasięgu UPC NA ŻĄDANIE mogą oglądać program dedykowany tej usłudze. Na kanale 12, dla abonentów Pakietów Select i Max Telewizji Cyfrowej UPC, nadawany jest program „UPC NA ŻĄDANIE” prezentujący najciekawsze propozycje filmów z tej oferty. Program emitowany jest w polskiej wersji językowej przez całą dobę, siedem dni tygodniu.
Powyższe filmy Disneya dostępne są w UPC NA ŻĄDANIE od dziś do:
„Odlot”, „Surogaci” – do 19 czerwca br.
„Załoga G” – do 17 kwietnia br.
„Narzeczony mimo woli” – do 10 kwietnia br.
Opisy nowości filmowych z Walt Disney Pictures dostępnych w UPC NA ŻĄDANIE:
„Odlot”
Pewnego dnia Carl Fredricksen postanawia zrealizować marzenie swego życia i wyrusza w podróż do tajemniczej krainy w Ameryce Południowej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że Carl podróżuje we własnym domu unoszonym przez setki balonów, a w wyprawie przypadkowo towarzyszy mu pewien ośmiolatek. Jednak prawdziwe przygody zaczynają się dopiero po dotarciu na miejsce, gdzie dwóch podróżników spotyka dziwacznego ptaka i mówiącego ludzkim głosem psa.
Występują (polski dubbing): Wojciech Siemion, Ignacy Gogolewski, Cezary Pazura
Reżyseria: Pete Docter, Bob Peterson
Rok produkcji: 2009
„Załoga G”
Zespół wyszkolonych tajnych agentów – świnek morskich – podejmuje się misji dla rządu Stanów Zjednoczonych. Mają powstrzymać pewnego multimilionera, który planuje zawładnąć światem za pomocą odpowiednio zaprogramowanego sprzętu gospodarstwa domowego.
Występują (polski dubbing): Arkadiusz Jakubik, Andrzej Zieliński, Tomasz Steciuk, Anna Przybylska
Reżyser: Hoyt Yeatman
Rok produkcji: 2009
„Surogaci”
Świat przyszłości. Ludzie żyją w całkowitej izolacji, a jedyny kontakt między nimi następuje za pomocą robotów, które są lepszymi wersjami ich samych. Agent FBI (Bruce Willis), a właściwie jego elektroniczny zastępca, pracuje w wydziale zabójstw. Pewnego dnia zostaje zmuszony jednak do dość ryzykownego wyjścia z domu. Nie ma jednak innej możliwości, bo tylko on sam jest w stanie zapobiec niebezpiecznemu spiskowi i serii tajemniczych morderstw.
Występują: Bruce Willis, Rosamund Pike
Reżyser: Jonathan Mostow
Rok produkcji: 2009
„Narzeczony mimo woli”
Rzutka bizneswoman Margaret Tate (Sandra Bullock), podpora potężnego nowojorskiego wydawnictwa, postanawia wyjść za mąż za swego asystenta Andrew Paxtona (Ryan Reynolds), którego traktowała dotąd więcej niż bezceremonialnie. Zmuszają ją do tego fikcyjnego związku niespodziewane okoliczności. Kobieta jest Kanadyjką. Chce uzyskać amerykańskie obywatelstwo, ponieważ grozi jej deportacja z powodu zaniedbania procedur wizowych. Ale ten wyrachowany plan zaczyna brać w łeb, gdy para spędza weekend z rodzicami Andrew w miejscowości Sitka na Alasce. Pojawia się bowiem autentyczne uczucie...
Występują: Sandra Bullock, Ryan Reynolds
Reżyser: Anne Fletcher
Rok produkcji: 2009
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej