Archiwalne

UPC Poleca - nowa interaktywna usługa w Telewizji Cyfrowej UPC

31.03.2011

UPC, wiodący dostawca telewizji, Internetu i telefonii od dziś oferuje nową usługę interaktywną – UPC Poleca. Klienci Telewizji Cyfrowej UPC znajdą w niej rekomendacje najciekawszych filmów i programów wraz z ich opisami z oferty programowej UPC.

UPC Poleca prezentuje 5 kategorii tematycznych, zawierających rekomendacje najciekawszych programów. Są to:
· Film - kategoria zawiera rekomendacje filmów (także z ofert UPC NA ŻĄDANIE) wraz z opisami
· Serial - kategoria zawiera rekomendacje seriali wraz z opisami konkretnych odcinków.
· Sport - kategoria zawiera rekomendacje programów sportowych w nadchodzących dniach wraz z ich opisami.
· Rozrywka i Muzyka - kategoria zawiera rekomendacje ciekawych programów o charakterze rozrywkowym.
· Wiedza - kategoria zawiera rekomendacje programów o charakterze popularno - naukowym.

Dostęp do UPC Poleca możliwy jest poprzez naciśnięcie przycisku „Interactive” na pilocie i wybór przycisku UPC Poleca na Interaktywnej Galerii oraz poprzez naciśnięcie przycisku „menu” na pilocie i wybór przycisku UPC Poleca w Menu Głównym dekodera. Można również dostać się do niej naciskając przycisk „guide” (Przewodnik TV) na pilocie, a następnie czerwony przycisk „Wyszukaj” i w „wybór opcji” wybrać „Polecamy”. Po aplikacji użytkownik porusza się za pomocą strzałek na pilocie.

Z pewnością widzów seriali oraz wydarzeń sportowych ucieszy fakt, że UPC Poleca umożliwia planowanie nagrań i przypomnień o programach, których rekomendacje znajdują się w aplikacji. Planowanie nagrań dostępne jest dla posiadaczy dekodera z nagrywarką, planowanie przypomnień natomiast, dostępne jest dla wszystkich abonentów Telewizji Cyfrowej UPC.

Korzystanie z aplikacji UPC Poleca jest bezpłatne.

Telewizja Cyfrowa UPC oferuje klientom bogatą gamę funkcjonalności, takich jak nagrywanie, przewijanie i zatrzymywanie telewizji na żywo, dzięki czemu mogą oglądać co chcą i kiedy chcą. W zeszłym roku do oferty dołączyło 5 nowych aplikacji interaktywnych, mi.in.: Strefę dla Dzieci, Serwis informacyjny PAP i 28 nowych gier. Strefa dla dzieci to przyjazne i bezpieczne miejsce dla najmłodszych, które umożliwia podgląd na żywo wszystkich kanałów dziecięcych dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC.

Na podobnej zasadzie działa Strefa Filmowa, obecna w Telewizji Cyfrowej UPC od grudnia- to podgląd najciekawszych kanałów o tematyce filmowej z oferty pakietów Select/Max oraz filmów dostępnych w usłudze UPC NA ŻĄDANIE. Serwis informacyjny z kolei, udostępnia aktualizowane na bieżąco informacje w podziale na cztery kategorie: Wiadomości, Sport, Gospodarka i Rozrywka. Abonenci mają także możliwość ustawienia komunikatu przypominającego o ulubionym programie. Jako lider branży, UPC systematycznie inwestuje, wzbogaca ofertę i koncentruje się na poszerzaniu zasięgu usług interaktywnych, w tym, między innymi, jednej z najbardziej lubianych przez klientów – UPC NA ŻĄDANIE.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej