UPC Polska jako pierwszy operator telekomunikacyjny otrzymało Certyfikat Bezpiecznego Internetu UKE
UPC Polska decyzją Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, otrzymała Certyfikat UKE w kategorii Bezpieczny Internet. Certyfikat przyznawany jest firmom, które świadczą najwyższej jakości usługi oraz działają na rzecz bezpieczeństwa w Internecie.
Certyfikacja UKE
Realizując Program „Certyfikat UKE” Urząd chce zwrócić uwagę wszystkich Internautów na kwestię bezpieczeństwa w sieci oraz kreować potrzebę wykorzystywania dostępnych na rynku narzędzi zapewniających najwyższy poziom zabezpieczenia.
„UKE podjęło działania związane z certyfikacją usług telekomunikacyjnych w celu wspierania równoprawnej i skutecznej konkurencji na rynku usług telekomunikacyjnych, a także zapewnienia użytkownikom maksymalnie najlepszej ochrony przed cyberprzestępczością. Jestem bardzo zadowolona z tej inicjatywy, ponieważ daje ona użytkownikom Internetu gwarancję przestrzegania najwyższych standardów przez operatorów zarówno jeśli chodzi o jakość usług, jak i bezpieczeństwo najmłodszych internautów. Gratuluję UPC uzyskania pierwszego Certyfikatu Bezpiecznego Internetu oraz skutecznej realizacji programu edukacyjnego na rzecz bezpieczeństwa w sieci.” – powiedziała Anna Streżyńska, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
UPC Polska na rzecz bezpieczeństwa w sieci
UPC Polska jako jeden z największych dostawców szerokopasmowego Internetu w Polsce, oferuje nie tylko najwyższej jakości usługi, ale również wyznacza na rynku standardy w ich rozwoju, oferując najszybszy Internet w kraju. Ponadto świadczy klientom szereg usług dodatkowych m.in. Smart Guard – kompleksowy pakiet zapewniający bezpieczeństwo w sieci, kontrolę rodzicielską, ochronę komputera etc.
UPC nie tylko koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości usług, ale czuje się odpowiedzialne za zwiększanie komfortu i bezpieczeństwa użytkowników Internetu poprzez realizację działań edukacyjnych skierowanych do szerokiej grupy odbiorców. W ramach programu społecznego UPC wraz z Insafe (europejska sieć powołana przez Komisję Europejską) przygotowało bezpłatną publikację „Bezpieczeństwo w sieci. Elementarz dla całej rodziny”. Ponadto UPC przy współpracy z partnerami społecznymi, takimi jak ZHP czy biznesowymi, jak Wydawnictwo Szkolne PWN organizuje warsztaty dla nauczycieli, rodziców, pedagogów szkolnych oraz instruktorów harcerskich z bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie.
„Inicjatywa UKE o certyfikacji usług operatorów telekomunikacyjnych jest ważna zarówno dla rynku telekomunikacyjnego, jak i klientów. UPC Polska od lat konsekwentnie realizuje działania, których celem jest zapewnienie najwyższej jakości oraz bezpiecznej usługi internetowej. W tym celu podejmujemy szereg inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo użytkowników sieci, zgodnie z wizją firmy: Dla wszystkich. To proste. Przyznanie UPC Polska Certyfikatu UKE jest potwierdzeniem słuszności decyzji o realizacji spójnej strategii biznesowej oraz programów społecznych UPC Polska.” – powiedział Simon Boyd, prezes UPC Polska.
Działania UPC na rzecz bezpieczeństwa w Internecie
Podręcznik UPC i Insafe: „Bezpieczeństwo w sieci – elementarz dla całej rodziny”
„Bezpieczeństwo w sieci – elementarz dla całej rodziny” – poradnik dla dzieci i rodziców przygotowany przez UPC we współpracy z Insafe (organizację powołana przez Komisję Europejską, propagującą bezpieczeństwo w sieci), cieszy się dużym uznaniem rodziców, nauczycieli i pedagogów. Publikacja jest bezpłatnie udostępniana podczas warsztatów, konferencji oraz szkoleń. Elektroniczna wersja podręcznika dostępna jest do pobrania ze strony www.upclive.pl/dzieci.
Warsztaty w pracowniach UPC
UPC Polska realizuje autorski program bezpłatnych warsztatów z bezpieczeństwa w sieci dla rodziców w 10 Pracowniach internetowych UPC w 9 miastach w Polsce. Warsztaty to spotkania rodziców z instruktorami e-Akademii, podczas których poznają niebezpieczne zachowania dzieci w Internecie, zagrożenia jakie dzieci napotykają w sieci oraz metody i narzędzia radzenia sobie z tym problemem.
UPC i ZHP
W ramach współpracy z ZHP, UPC zorganizowało już dwa szkolenia dla kadry instruktorskiej ZHP, podczas których harcerze zapoznali się z zagadnieniami nt. bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci. Wspólna realizacja programu społecznego e-Akademia zakłada również udostępnienie harcerzom pracowni internetowych UPC oraz materiałów edukacyjnych do prowadzenia kursów dla dzieci i młodzież z zakresu bezpieczeństwa w sieci. Związek Harcerstwa Polskiego jest największą organizacją wychowawczą dzieci i młodzieży w Polsce. Od niemal 100 lat wspiera wychowanie harcerek i harcerzy – stwarzając im warunki do wszechstronnego rozwoju.
Wydawnictwa Szkolne PWN
UPC aktywnie włączyło się do współprowadzenia warsztatów nt. bezpieczeństwa młodzieży w Internecie podczas konferencji dla nauczycieli informatyki szkół podstawowych i gimnazjów, organizowanych przez Wydawnictwa Szkolne PWN. Konferencje odbyły się w 9 największych miastach Polski (Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Kraków, Wrocław, Lublin, Katowice, Kielce, Łódź) od marca do maja 2009 roku. Podczas spotkań prezentowano ważne informacje na temat bezpieczeństwa w sieci oraz podręcznik opublikowany przez UPC i Insafe: „Bezpieczeństwo w sieci. Elementarz dla całej rodziny.”
e-Akademia UPC
e-Akademia jest wkładem UPC Polska w walkę z wykluczeniem technologicznym, przede wszystkim w zakresie obsługi Internetu przez osoby starsze (Akademia e-Seniora), jak również bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników sieci. Działania te są istotną częścią programu społecznego UPC - "W jednej społeczności”, który definiowany jest trzema pojęciami: Dostęp, Umiejętności, Możliwości.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej