UPC Polska ma już ponad 300 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu. UPC Polska umocniło swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest obecnie drugim po Telekomunikacji Polskiej dostawcą internetu w Polsce po łączach szerokopasmowych.
W ciągu roku firma UPC Polska pozyskała blisko 100 tysięcy abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do internetu, przekraczając liczbę 300 tysięcy użytkowników. Tak dynamiczny wzrost jest wynikiem szeregu działań, mających na celu zwiększenie dostępności i atrakcyjności usługi internetowej. UPC stale modernizuje sieć, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów
i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych.
Nowa przejrzysta oferta - najlepsze parametry usług
W ciągu minionego roku firma UPC dwukrotnie zwiększała prędkości przesyłu danych, zniosła limity pobierania danych oraz zmieniła portfolio usług internetowych, upraszczając i optymalizując ofertę dla klientów.
Obecnie UPC oferuje trzy pakiety do wyboru: Internet Sprint o prędkości 2 Mb/s, Internet Turbo
o prędkości 4 Mb/s oraz Internet Ultra o rekordowej prędkości 20 Mb/s:
Usługa | prędkość pobierania danych [kb/s] | prędkość wysyłania danych [kb/s] | limit pobierania danych | cena - umowa na czas nieokreślony |
Internet Sprint | 2 Mb/s | 384 kb/s | Brak | 69 zł |
Internet Turbo | 4 Mb/s | 512 kb/s | Brak | 89 zł |
Internet Ultra | 20 Mb/s | 2 Mb/s | Brak | 249 zł |
Usługi dodatkowe
Firma oferuje trzy atrakcyjne usługi dodatkowe, zwiększające komfort i bezpieczeństwo użytkowników: UPC SmartGuard - Pakiet Bezpieczeństwa, zapewniający kompleksową ochronę komputera przed zagrożeniami z internetu; UPC WiFi - Domowa Sieć Bezprzewodowa, dzięki której można wydzierżawić router bezprzewodowy i za jego pośrednictwem połączyć komputery w domową sieć bez dodatkowego okablowania oraz UPC Szybsze Wysyłanie, pozwalające w razie potrzeby dwukrotnie zwiększyć prędkość wysyłania danych. Wszystkie trzy usługi cieszą się dużym uznaniem wśród klientów.
źródło: UPC