UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu po raz kolejny wprowadza korzystne zmiany w portfolio usług telekomunikacyjnych.
Od 2 kwietnia 2008 prędkość Internetu Turbo wzrasta ponad dwukrotnie z dotychczasowych 4 Mb/s do 10 Mb/s, zaś cena za Internet Ultra, o rekordowej na polskim rynku prędkości 20 Mb/s, zostaje obniżona z 249 zł do 149 zł. Obecnie UPC Polska ma ponad 300 000 abonentów internetowych i jest największym po TP S.A. dostawcą szerokopasmowego internetu w Polsce dla klientów indywidualnych. Z telefonu UPC korzysta już 110 000 klientów.
Strategia rozwoju usługi internetowej UPC opiera się na wyznaczaniu nowych standardów na rynku oraz systematycznym unowocześnianiu i dopasowywaniu jej do rosnących oczekiwań użytkowników sieci. Konsekwencją tego jest wprowadzenie dalszych zmian w portfolio usług internetowych.
Od 2 kwietnia 2008 UPC ponad dwukrotnie zwiększa prędkość pobierania danych dla usługi Internet Turbo z dotychczasowych 4 Mb/s do 10 Mb/s oraz prędkość wysyłania danych z 512 Kb/s do 1 Mb/s w ramach dotychczasowej ceny. Tym samym Internet Turbo, oferujący średnią prędkość spośród oferowanych przez UPC trafia do segmentu najwyższych transferów oferowanych na polskim rynku Internetu dla klientów indywidualnych.
Co więcej, UPC obniża cenę Internetu Ultra o 100 zł – z dotychczasowych 249 zł do 149 zł., dzięki czemu najszybszy internet na rynku o prędkości do 20 Mb/s staje się jeszcze atrakcyjniejszy i bardziej dostępny dla klientów.
„Dynamika rozwoju internetu jest bardzo duża – w sieci pojawiają się coraz to bogatsze treści multimedialne, rosną więc wymagania internautów. Zwiększając prędkości Internetu Turbo oraz obniżając cenę za Internet Ultra chcemy dać szerokiej grupie użytkowników możliwość nieograniczonego korzystania z wszelkich zasobów internetu” - powiedział Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska.
Dzięki usługom UPC użytkownicy mogą korzystać z różnych, multimedialnych stron równocześnie, a także podłączyć do internetu kilka komputerów tak, aby każdy z domowników mógł wygodnie surfować po sieci w tym samym czasie. Klienci UPC będą mogli oglądać filmy w jakości HD i słuchać muzyki online, bez konieczności pobierania ich i zapisywania na dysku. Szybsze prędkości pozwolą na błyskawiczne pobieranie i wysyłanie danych, zdjęć, muzyki i filmów.
W ciągu minionego roku firma UPC dwukrotnie zwiększała prędkości przesyłu danych, zniosła limity pobierania danych oraz zmieniła portfolio usług internetowych, upraszczając i optymalizując ofertę. Po raz kolejny klienci UPC zyskują lepszą jakość w ramach tej samej ceny, ale także najszybszy internet w Polsce po obniżonej cenie. Dzięki konsekwentnie prowadzonej strategii, internet UPC zdobył sobie miano usługi oferującej najlepszy stosunek prędkości transferu danych do ceny.
Nowe parametry usług internetowych | ||||||
usługa | prędkość pobierania danych | prędkość wysyłania danych | cena | |||
dotychczasowa | aktualna | dotychczasowa | akutalna | dotychczasowa | po obniżce | |
Internet Sprint | 2 Mb/s | 2 Mb/s | 384 kb/s | 384 kb/s | 69 zł | 69 zł |
Internet Turbo | 4 Mb/s | 10 Mb/s | 512 kb/s | 1 Mb/s | 89 zł | 89 zł |
Internet Ultra | 20 Mb/s | 20 Mb/s | 2 Mb/s | 2 Mb/s | 249 zł | 149 zł |
Telefon – zmiany w usłudze
Oprócz zmian w portfolio usług internetowych, UPC wprowadza jednocześnie zmiany w usłudze telefonicznej. Dotychczasowe nazwy taryf telefonicznych zostają zastąpione nowymi. Nowe nazewnictwo ma lepiej opisywać parametry taryf i korzyści dla klienta. Dodatkowo, UPC obniża opłaty abonamentowe o 90 gr, zaokrąglając je do pełnych złotówek.
Nowe taryfy telefoniczne UPC | |||
Dotychczasowe nazwy taryf | Przyjazna 30 | Swobodna | Superprosta |
Nowe nazwy taryf | UPC Standard 30 | UPC Po godzinach | UPC Non-stop |
Abonament – Usługa telefoniczna ceny brutto | 39,00 | 69,00 | 89,00 |
Połączenia w ramach abonamentu | 30 minut na połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce | Do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce w dni robocze w godzinach 18:00 – 8:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy | Do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce, całą dobę, 7 dni w tygodniu |
Sposób naliczania opłat | Za każdą rozpoczętą minutę połączenia |
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej