Archiwalne

UPC Polska udostępnia nowy, bezpłatny podręcznik 'Baw się i ucz w sieci'

07.02.2011

Z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu przypadającego na 8 lutego, UPC Polska przygotowało dla najmłodszych użytkowników Internetu, opiekunów i nauczycieli nowy podręcznik „Baw się i ucz w sieci”. Publikacja została przygotowana we współpracy z Insafe i zawiera specjalnie opracowany zestaw gier i zabaw, który pomoże rodzicom wprowadzić dzieci w świat nowoczesnych mediów.

„Baw się i ucz w sieci”, dostępny bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie www.upc.pl/baw-sie-i-ucz-w-sieci/, jest kolejną wspólną publikacją UPC i Insafe, europejskiej organizacji promującej bezpieczne korzystanie z Internetu. Podręcznik przeznaczony jest dla najmłodszych użytkowników Internetu wieku 4-8 lat, ich opiekunów oraz nauczycieli i oferuje szereg zabaw i gier, pomocnych w rozwijaniu podstawowych umiejętności językowych, matematycznych, społecznych i kulturowych. Każda ze stron książki zabiera dzieci w kolorowy świat, w którym razem z jego bohaterami uczą się ochrony prywatności w Internecie, rozróżniania pomiędzy światem wirtualnym i rzeczywistością oraz poznają sposoby na zapobieganie potencjalnym niebezpieczeństwom w sieci.

Specjalnie z myślą o rodzicach i nauczycielach podręcznik zawiera spis tematów poruszanych w ćwiczeniach oraz ich cele dydaktyczne. Autorzy podręcznika zachęcają dorosłych do wykonywania zawartych w nim zadań wspólnie z dzieckiem. Stwarza to doskonałą okazję do rozmowy na temat korzyści płynących z Internetu pod warunkiem, że korzysta się z niego bezpiecznie i odpowiedzialnie. Przykłady właściwych zachowań pozwalają w zrozumiały i ciekawy sposób wytłumaczyć najmłodszym najważniejsze zasady korzystania z komputera i Internetu.

„Materiały edukacyjne udostępnione przez UPC i Insafe przygotowują dzieci do bezpiecznego korzystania z cyfrowych mediów. Jednak to przede wszystkim rodzice i nauczyciele ponoszą odpowiedzialność za to, co najmłodsi robią w sieci. Dlatego przygotowaliśmy narzędzia, które wspierają dorosłych we wprowadzaniu dzieci do wirtualnego świata. W ten sposób UPC stwarza warunki do tego, abyśmy wspólnie budowali bezpieczny, wirtualny plac zabaw w Internecie.” – powiedziała Patrycja Gołos, dyrektor komunikacji, UPC Polska

Publikacja „Baw i ucz się w sieci” jest kolejną częścią zestawu narzędzi oferowanych przez UPC dla całej rodziny na temat bezpieczeństwa w sieci. W zeszłym roku UPC wraz z Insafe stworzyło stronę http://www.esafetykit.net/, internetowy odpowiednik podręcznika „Bezpieczeństwo w sieci – elementarz dla całej rodziny”, który składa się z poradnika dla opiekunów dzieci w wieku od 6 do 12 lat oraz atrakcyjnych elementów edukacyjnych.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej