UPC Polska wprowadza do swojej oferty usługę taniego dostępu do Internetu "chello starter" oraz zwiększa szybkości dla dotychczasowych usług. Zwiększone prędkości usług internetowych UPC wchodzą w życie 19 września br.
Najważniejsze nowości w ofercie internetowej UPC Polska to:
- po raz pierwszy w Polsce internet o prędkości pobierania danych 20 Mb/s (nowe chello ultra),
- nowe, cztery razy szybsze chello easy o prędkości do 2 Mb/s, teraz również bez limitu danych,
- nowe, dwa razy szybsze chello light o prędkości do 4 Mb/s,
- wycofanie z oferty i aktywnej sprzedaży chello classic,
- nowa usługa: chello starter.
chello starter jest idealną usługą dla użytkowników internetu, dla których niska cena jest ważniejsza od prędkości transferu. Miesięczny abonament wynosi jedynie 39 zł, prędkość pobierania danych 512 kb/s, a wysyłania danych 128 kb/s.
Nowa oferta internetowa UPC, obowiązująca od 19 września 2007r., przedstawia się następująco:
Usługa | prędkość pobierania danych [kb/s] | prędkość wysyłania danych [kb/s] | limit pobierania danych [GB] | cena - umowa na czas nieokreślony |
chello starter | 512 | 128 | 5 | 39 zł |
chello easy | 2048 | 384 | brak | 69 zł |
chello light | 4096 | 512 | brak | 89 zł |
chello ultra | 20480 | 2048 | brak | 249 zł |
UPC Polska oferuje klientom nie tylko większe prędkości usługi internetowej chello, ale i coraz atrakcyjniejsze warunki zakupu wszystkich oferowanych usług. Cały czas trwa rewolucyjna na polskim rynku telekomunikacyjnym promocja UPC „Kup 3, płać za 2”. Dotychczas żaden operator telekomunikacyjny w Polsce nie zaoferował tego typu oferty, w której kupując trzy usługi, klient dostaje jedną z nich za darmo.
„Proponujemy klientom - w oparciu o ich oczekiwania - coraz lepszy dostęp do internetu i coraz lepsze warunki promocji. Obecnie, dzięki trwającej od dwóch tygodni promocji, w której klienci za zakup trzech naszych usług jedną otrzymują za darmo, instalujemy około półtora tysiąca usług dziennie” - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.
źródło: UPC