UPC Polska wprowadza do swojej oferty usługę taniego dostępu do Internetu "chello starter" oraz zwiększa szybkości dla dotychczasowych usług. Zwiększone prędkości usług internetowych UPC wchodzą w życie 19 września br.
Najważniejsze nowości w ofercie internetowej UPC Polska to:
- po raz pierwszy w Polsce internet o prędkości pobierania danych 20 Mb/s (nowe chello ultra),
- nowe, cztery razy szybsze chello easy o prędkości do 2 Mb/s, teraz również bez limitu danych,
- nowe, dwa razy szybsze chello light o prędkości do 4 Mb/s,
- wycofanie z oferty i aktywnej sprzedaży chello classic,
- nowa usługa: chello starter.
chello starter jest idealną usługą dla użytkowników internetu, dla których niska cena jest ważniejsza od prędkości transferu. Miesięczny abonament wynosi jedynie 39 zł, prędkość pobierania danych 512 kb/s, a wysyłania danych 128 kb/s.
Nowa oferta internetowa UPC, obowiązująca od 19 września 2007r., przedstawia się następująco:
Usługa | prędkość pobierania danych [kb/s] | prędkość wysyłania danych [kb/s] | limit pobierania danych [GB] | cena - umowa na czas nieokreślony |
chello starter | 512 | 128 | 5 | 39 zł |
chello easy | 2048 | 384 | brak | 69 zł |
chello light | 4096 | 512 | brak | 89 zł |
chello ultra | 20480 | 2048 | brak | 249 zł |
UPC Polska oferuje klientom nie tylko większe prędkości usługi internetowej chello, ale i coraz atrakcyjniejsze warunki zakupu wszystkich oferowanych usług. Cały czas trwa rewolucyjna na polskim rynku telekomunikacyjnym promocja UPC „Kup 3, płać za 2”. Dotychczas żaden operator telekomunikacyjny w Polsce nie zaoferował tego typu oferty, w której kupując trzy usługi, klient dostaje jedną z nich za darmo.
„Proponujemy klientom - w oparciu o ich oczekiwania - coraz lepszy dostęp do internetu i coraz lepsze warunki promocji. Obecnie, dzięki trwającej od dwóch tygodni promocji, w której klienci za zakup trzech naszych usług jedną otrzymują za darmo, instalujemy około półtora tysiąca usług dziennie” - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej