Archiwalne

UPC rozszerza zasięg usługi telefonicznej Non-stop Europa

25.08.2008

UPC Polska rozszerza zasięg testowej taryfy Non-stop Europa. Testy rozpoczęte w lipcu br.
w Warszawie i Gdańsku, obejmują już wszystkie miasta, w których firma świadczy usługę telefoniczną.

Dzięki taryfie klienci mogą realizować połączenia do sieci stacjonarnych w dziewięciu krajach europejskich w ramach abonamentu. Wśród nich znajdują się państwa najbardziej popularne pod względem liczby zamieszkujących je czasowo lub na stałe Polaków.

Od 20 sierpnia 2008 promocja testowa taryfy UPC Non-stop Europa, dostępna dotychczas w regionach gdańskim i warszawskim, została rozszerzona na wszystkie miasta znajdujące się w zasięgu usługi telefonicznej UPC. Testy taryfy potrwają do końca września 2008.

Taryfa UPC Non-stop Europa powstała jako odpowiedź na rosnącą liczbę Polaków przebywających poza granicami kraju, z którymi bliscy w Polsce chcieliby mieć stały kontakt. Z badań CBOS i „Diagnozy społecznej” wynika, że 40% gospodarstw domowych w Polsce nie posiada komputera. Taryfa UPC Non-stop Europa będzie więc znakomitym rozwiązaniem dla osób nie mających komputera i nie korzystających z komunikacji internetowej, a chcących pozostawać w stałym kontakcie ze swoimi bliskimi czy znajomymi przebywającymi za granicą.

Dzięki taryfie UPC Non-stop Europa, w ramach abonamentu wynoszącego 99 złotych brutto klienci mogą rozmawiać bez ograniczeń (7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę) z osobami korzystającymi z sieci stacjonarnych wybranych krajów, do których Polacy najczęściej podróżują lub wybierają na miejsce zamieszkania. Są wśród nich: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Szwecja, Włochy
i Wielka Brytania.

źródło: UPC

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News SIP Trunk - korzystaj bezpiecznie (Część 2/2) - logowanie łącza

Łącze SIP Trunk dostarczone do firmy przez operatora usługi telefonicznej, można zalogować w centrali telefonicznej na dwa podstawowe sposoby - zobacz jakie. czytaj więcej

News SIP Trunk - korzystaj bezpiecznie (Część 1/2) - doprowadzenie łącza

SIP Trunk jest usługą, która umożliwia podłączenie własnej centrali telefonicznej do publicznej sieci telekomunikacyjnej. Operator dostarczający to rozwiązanie do firmy, może to zrobić na różne sposoby. Zobacz jak bezpiecznie korzystać z tego łącza. czytaj więcej

News Co to jest SIP Trunk? Możliwości, cechy, jak skorzystać?

SIP Trunk w połączeniu z centralą telefoniczną umożliwia stworzenie systemu telefonii służącej do obsługi firmy. Czym jest SIP Trunk? Jest łączem telefonicznym zapewniającym komunikację pomiędzy firmą (jej pracownikami) i wszystkimi pozostałymi użytkownikami telefonii w kraju i za granicą. Buduje łączność dla wszystkich działów w firmie. czytaj więcej