Archiwalne

UPC rozwija ofertę kanałów w wysokiej rozdzielczości i wprowadza Pakiet Super HD

09.04.2010


UPC przygotowało nową ofertę telewizji cyfrowej, w ramach której wszystkie pakiety zawierają kanały HD, a każdy nowo udostępniany dekoder UPC Mediabox będzie umożliwiał oglądanie kanałów w wysokiej rozdzielczości.

Od 12 kwietnia br. do oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołączy siedem nowych kanałów w wysokiej rozdzielczości oraz wprowadzone zostaną nowe pakiety programowe: Select HD, Max HD i pakiet kanałów w wysokiej rozdzielczości – Super HD. Łącznie we wszystkich pakietach Telewizji Cyfrowej UPC dostępnych będzie już 16 kanałów HD a wkrótce dołączą kolejne.

Rozwój telewizji cyfrowej sprawił, że dostęp do rozrywki i informacji wkroczył na nowe poziomy. Interaktywne funkcjonalności i bogaty wybór oferty programowej mają coraz większe znaczenie, ale ważna jest także najwyższa jakość obrazu i dźwięku. W badaniu opinii przeprowadzonym na zlecenie firmy, klienci Telewizji Cyfrowej UPC wymieniają możliwość oglądania programów w jakości HD, jako jedną z trzech najważniejszych funkcji telewizji cyfrowej[1].

„Polski rynek korzystnie wyróżnia się na tle Europy pod względem liczby dostępnych kanałów HD, a Polacy są otwarci na nowości. Dlatego chcemy, aby w UPC mogli w pełni czerpać z potencjału technologii cyfrowej, w tym bogactwa programów i niezwykłych wrażeń audiowizualnych, gwarantowanych przez HD. Od teraz, każdy nowo udostępniany dekoder UPC Mediabox będzie umożliwiał oglądanie kanałów w wysokiej rozdzielczości. Klienci będą mieli do wyboru 16 kanałów HD, a do oferty wkrótce dołączą kolejne.” – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.

Na nową ofertę Telewizji Cyfrowej UPC składają się cztery podstawowe Pakiety HD, dwa Pakiety Multiroom HD oraz Pakiet Super HD, składający się z 10 kanałów w wysokiej rozdzielczości. Podstawowe Pakiety HD zawierają kanały: TVN HD, Polsat HD i TVS HD. Pakiet Super HD to siedem nowych kanałów: MTV Networks HD, Fashion TV HD, Nat Geo Wild HD, myZen.tv HD, Mezzo Live HD, Fox Life HD i Sundance Channel HD, a także trzy kanały HD dostępne dotychczas w Pakietach Select i Max – National Geographic Channel HD, History HD i Polsat Sport HD. Każdy klient zamawiający Pakiet Super HD znajdzie interesujące propozycje programowe – filmy fabularne i dokumentalne, kultowe seriale oraz kino niezależne, muzykę popularną, klasyczną i relaksacyjną, sport na najwyższym poziomie, a także światową modę. W ofercie cyfrowych pakietów premium dostępne są 3 kanały HD: Canal+ Film HD i Canal+ Sport HD (Pakiet Canal+), oraz HBO HD (Pakiet HBO i MAXPAK). Od 12 kwietnia br., dzięki nowej ofercie, UPC stanie się jednym z liderów na polskim rynku wśród największych dostawców kablowej telewizji cyfrowej w wysokiej rozdzielczości.

Nowością w ofercie telewizji cyfrowej jest także dekoder UPC Mediabox HD. Zapewnia on możliwość odbioru programów zarówno w standardowej, jak i wysokiej rozdzielczości (HD). Nowy UPC Mediabox HD nie jest wyposażony w nagrywarkę cyfrową i dzięki temu posiada niewielkie, kompaktowe wymiary. Dekoder będzie dostarczany klientom, którzy zamówią podstawowy Pakiet Select HD lub Max HD.

Bogata oferta filmów w jakości HD dostępna jest także w ramach UPC NA ŻĄDANIE. Obecnie w usłudze tej oferowanych jest ponad 240 filmów, w tym przeszło 38 produkcji fabularnych i dokumentalnych, dostępnych w wysokiej rozdzielczości. Aktualnie korzystać mogą z niej wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC z Warszawy i kilkunastu okolicznych miejscowości. Zasięg UPC NA ŻĄDANIE będzie sukcesywnie rozszerzany. W następnej kolejności usługa ta pojawi się w Trójmieście oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku UPC NA ŻĄDANIE będzie dostępne dla około 75% klientów usługi telewizji cyfrowej.

Nowe pakiety programowe dostępne w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC od 12 kwietnia 2010 r.
Pakiety podstawowe Select HD
(65 zł)
Max HD
(80 zł)
Select HD
z nagrywarką
(85 zł)
Max HD
z nagrywarką
(100 zł)
Pakiety
Multiroom
Multiroom HD
(25 zł)
Multiroom HD z nagrywarką
(45 zł)
Pakiety HD Super HD
(25 zł)
 
MTV Networks HD, Fashion TV HD, Nat Geo Wild HD, myZen.tv HD, Mezzo Live HD, Fox Life HD, Sundance Channel HD, National Geographic Channel HD, History HD, Polsat Sport HD
* Wszystkie ceny podane w tabeli są cenami brutto, zgodnymi z cennikiem i nie uwzględniającymi rabatów promocyjnych.

[1] ARC Rynek i Opinia, Warszawa, Październik 2009, Badanie klientów Telewizji Cyfrowej UPC, przeprowadzone metodą CAPI (Computer Assisted Personal Interviews) – wywiadów osobistych wspomaganych komputerowo. N=518.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej