Trzy usługi w cenie dwóch na zawsze, to mechanizm kolejnej edycji promocji „Kup 3 płać za 2”, którą UPC wprowadza 17 sierpnia br. Tym samym, promocja ciesząca się wielką popularnością wśród klientów, staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, zwiększając szanse UPC w corocznym, jesiennym wyścigu między operatorami usług telekomunikacyjnych.
Na rynku telekomunikacyjnym pakietyzacja usług jest od kilku lat silnie zaznaczającym się trendem. Żaden operator oprócz UPC nie zdecydował się jednak, aby w pakiecie 3 usług jedną oferować bez opłat. Promocja „Kup 3 płać za 2”, wprowadzona we wrześniu 2007 roku, cieszyła się przez długi czas niesłabnącą popularnością i pozwoliła UPC znacząco zwiększyć bazę klientów korzystających z więcej, niż jednej usługi.
„Obecna edycja promocji idzie o krok dalej, niż poprzednia, która oferowała pakiet trzech usług w cenie dwóch w umowie promocyjnej na czas określony. Teraz – trzecią usługę klient otrzymuje od UPC bez dodatkowych opłat na zawsze. To proste i wygodne rozwiązanie, które pozwoli naszym klientom cieszyć się pełnym pakietem cyfrowych usług w niższej cenie.” – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.
Promocja „Kup 3 płać za dwa” dostępna będzie dla wszystkich, zarówno nowych, jak i obecnych klientów. Zasady promocji są proste: aby z niej skorzystać, dotychczasowi klienci korzystający z jednej lub dwóch usług mogą uzupełnić pakiet do trzech, a klienci korzystający z potrójnej usługi mogą zmienić parametry przynajmniej jednej z usług na wyższe.
O promocji klienci będą mogli dowiedzieć się m.in. dzięki jesiennej kampanii reklamowej „Dwoimy się i troimy”, która rusza 17 sierpnia. W ramach kampanii emitowane będą spoty w telewizji, widoczna będzie także reklama w Internecie. Promowana będzie także za pomocą ulotek dostępnych w biurach obsługi klienta, dystrybuowanych poprzez mailingi oraz za pomocą plakatów.
źródło: UPC