14 września 2009 rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna sieci kablowej Vectra, prowadzona pod hasłem „Vectra – najbardziej cyfrowa”. W stolicy – w związku z wejściem Vectry na warszawski rynek – kampania będzie bardziej intensywna i wzbogacona o większą ilość kanałów komunikacji.
Promocja ogólnopolska oparta jest o szeroko-zasięgową, intensywną kampanię telewizyjną (kanały TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), prasę ogólnopolską (głównie tygodniki i magazyny), a także intensywną kampanię prowadzoną w Internecie. Nowa promocja to możliwość zamiany pakietów na wyższe za niewiele więcej, a do tego bogata oferta programów cyfrowych, w tym aż 11 w wysokiej rozdzielczości, szybki Internet, który w nocy przyśpiesza czterokrotnie oraz jeszcze więcej darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Klienci mogą skorzystać z zakupu każdej usługi oddzielnie lub wybrać pakiety składające się z dwóch lub trzech usług w atrakcyjnych cenach. Wybierając usługi w pakietach, oprócz niższych cen, Klienci otrzymają dodatkowo bonusy: np. jeden z czterech dostępnych pakietów tematycznych (Canal+, HBO, Sport na ostro, Erotyczny), modem Wi-Fi, zwiększoną prędkość wysyłania danych przez Internet, abonamenty telefoniczne lub paczki darmowych połączeń na telefony komórkowe, za 1zł brutto każdy.
W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo launch marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa. „W połowie sierpnia rozpoczęliśmy sprzedaż naszych usług w Warszawie pod marką Vectra. Dlatego też zaplanowaliśmy tam wzmożone działania marketingowe, dzięki którym nasza marka zaistnieje w świadomości i w domach mieszkańców stolicy” – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectra S.A.
Ogólnopolska kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL.
źródło: Vectra
News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?
Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcejNews Kable światłowodowe napowietrzne - co warto wiedzieć?
FTTC jest szerokopasmowym systemem telekomunikacyjnym zakładającym umieszczenie światłowodu w bezpośrednim otoczeniu domów i biur w celu użycia ich do zastąpienia kabli telefonicznych starszej generacji. Tego typu architektura sieci światłowodowej pozwala na zwiększenie szybkości połączeń internetowych. Czym się charakteryzują kable światłowodowe napowietrzne? Jaką rolę pełnią słupki światłowodowe? Wyjaśniamy poniżej!1. Kable światłowodowe napowietrzne – jakie mają zalety? Czym się charakteryzują?
2. Kable światłowodowe kanalizacyjne – podstawowe informacje
3. Słupek światłowodowy – czym jest? Do czego służy? czytaj więcej