25 stycznia 2008 r. Vectra odkupiła od BRE Banku wszystkie akcje własne Spółki posiadane przez bank (19,95% kapitału zakładowego) za łączną kwotę 264 mln zł.
„Od 2000 roku, kiedy pierwotnie BRE objął część akcji Vectry, wielkość firmy zwiększyła się kilkukrotnie. Wniesienie kapitału przez BRE Bank było bardzo istotnym impulsem tak znaczącego wzrostu. Współpracę z BRE oceniam jako korzystną dla obu stron.” – powiedział Tomasz Żurański, prezes zarządu Vectry. Vectra S.A. odkupiła akcje ze środków będących w dyspozycji spółki. Celem transakcji jest umorzenie wykupionych akcji. Prezes Tomasz Żurański deklaruje, że transakcja pozostanie bez wpływu na bieżącą działalność operacyjną firmy.
Dalsze plany rozwoju Spółki to kontynuacja dynamicznej ekspansji poprzez rozwój organiczny oraz kolejne akwizycje. W ostatnim czasie Vectra przejęła kilku mniejszych operatorów, powiększając swój zasięg o kilkanaście tysięcy gospodarstw domowych. Jednocześnie cały czas kontynuowane są prace związane z rozwojem usługi cyfrowej w Vectrze.
Skala i tempo wdrożenia, a przede wszystkim unikalna na rynku operatorów kablowych formuła dystrybucji tej usługi sprawiła, że Vectra zdobyła już ponad 95 tysięcy abonentów telewizji cyfrowej w 20 miastach. Zasięg usługi cyfrowej w Vectrze zwiększa się stale o kolejne miejscowości. Wkrótce planowane jest także wprowadzenie programów w wysokiej rozdzielczości (HDTV) oraz usług interaktywnych.
źródło: Vectra
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej