Jeszcze przed pojawieniem się w sklepach, nowa płyta Kayanisa, jednego z najbardziej znanych muzyków nurtu elektronicznego, staje się najbardziej poszukiwanym w Polsce krążkiem.
Przedpremierowa dystrybucja płyty o tytule „Where Abandoned Pelicans Die” na stronie internetowej artysty z każdym dniem przybiera na sile. „Zdecydowałem, że utwory z nowej płyty pojawią się na początek tylko w telewizjach lokalnych sieci VECTRY, która objęła to wydawnictwo patronatem medialnym. Dziś mogę powiedzieć, że to był dobry pomysł, aby o mojej nowej płycie dowiedzieli się nie tylko ci, którzy znają moją muzykę, ale też bardzo wielu nowych słuchaczy” – tak współpracę z VECTRĄ podsumowuje Kayanis.
Płyta jeszcze przez kilka tygodni dostępna będzie wyłącznie na stronie internetowej www.kayanis.com. Do sklepów trafi na przełomie marca i kwietnia, przygotowywane jest równoczesne rozpoczęcie dystrybucji krążka w całej Europie. Jeszcze w styczniu rozpoczyna się promocja radiowa i telewizyjna płyty.
Oprócz wideoklipów, jej elementem będzie dwuczęściowy film dokumentalny, zrealizowany przy współpracy Kayanis Music z TV Słupsk, emitującą swoje programy w sieci VECTRY. Treścią filmu będzie wywiad z artystą oraz archiwalne fragmenty koncertów.
źródło: Vectra