Od jutra rusza jesienna kampania promocyjna Vectry z nową platformą komunikacyjną, obejmującą wszystkie podstawowe produkty operatora. Zmianie uległo główne hasło promujące Vectrę. Od „Vectra. Dajemy więcej”, które towarzyszyło operatorowi przez ostatnie lata po „Vectra. Prosty wybór”. Hasło to podkreśla sposób dokonywania wyboru usług, jak również zmianę oferty poprzez jej uatrakcyjnienie i uproszczenie. Nie tracąc elementów, które do tej pory budowały przewagę konkurencyjną Vectry, usługi zyskają dodatkową siłę dzięki prostocie i naturalności wyboru.
Więcej, szybciej, w coraz lepszej jakości – ale i prościej. Nowa oferta Vectry będzie miała bogatszą zawartość, ale też prostą formułę znajdowania rozwiązań zaspokajających indywidualne potrzeby Klienta. Każda zainteresowana osoba w sposób naturalnie odpowiadający jej oczekiwaniom podejmie decyzje, co do najlepszych dla niej rozwiązań. Pracownicy Vectry, jako doradcy Klienta, będą tylko przewodnikami po ofercie.
- Dziś świat telekomunikacji i mediów to wielość ofert, składanych z kilku usług w atrakcyjne pakiety. Tworząc nową ofertę oparliśmy się na szczegółowych badaniach potrzeb naszych Klientów z różnych miast. Analizując je zauważyliśmy ich silną potrzebę uproszczenia procesu prezentowania usług i procesu wyboru przy zachowaniu różnorodności oferty i swobody podejmowania decyzji. Dlatego prezentujemy „Prosty Wybór” – sposób na wybranie usług idealnie skrojonych pod indywidualne potrzeby naszych Klientów. – powiedział Michał Ciemiński, Dyrektor Marketingu i pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Vectry.
W ofercie telewizyjnej pojawi się nowy pakiet „Super HD". Wypełni on sporą przestrzeń, jaka pojawiła się wraz ze wzrostem liczby oferowanych przez Vectrę programów, pomiędzy dotychczasowymi pakietami Platyna (154 programów) oraz VIP (wszystkie 202 programy oferowane prze operatora). Super HD to 181 programy, w tym 47 w wersji HD. To również super oferta dla miłośników sportowych emocji, bo zawiera aż 27 kanałów z różnych dziedzin sporu z 11 programami w wersji HD. Pakiet Super HD to także super oferta filmowa (31 programów w tym 9 w wersji HD) z projekcjami kanałów HBO oraz Filmbox. A co więcej Klienci tego pakietu otrzymają HBO GO i Filmbox Live za darmo w ramach abonamentu, czyli możliwość oglądania najlepszych filmów i seriali na żądanie, również poza domem.
Na początku jesieni zwiększeniu ulegnie ogólna liczba kanałów HD (do 56), umacniając Vectrę na pozycji niekwestionowana lidera w tej kategorii. Aż o 20 pozycji wzrośnie również liczba programów telewizyjnych dostępnych na komputerach i urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony czy tablety w usłudze TV Online (łącznie będzie ich 50).
Oferta Internetowa ulegnie uproszczeniu poprzez komunikowanie tylko 3 głównych pakietów: 50 Mb/s, 100 Mb/s i 150 Mb/s. Jednocześnie każdy z tych pakietów otrzyma nowy,wysoki upload (prędkość wysyłania danych od Abonenta, odpowiednio 5 Mb/s, 10 Mb/s oraz 15 Mb/s). Dostęp do Internetu w mieszkaniach abonentów będzie realizowany poprzez router Wi-Fi bez dodatkowych opłat. Powyższe pakiety internetowe są uzupełnione o promocyjną prędkość 320 Mb/s, obecnie dostępną dla Internautów w Warszawie.
Telefon stacjonarny otrzyma zupełnie nową ofertę. Jej podstawą będzie plan Domowy Bez Limitu, obejmujący nielimitowane połączenia komórkowe i stacjonarne w Polsce oraz stacjonarne do abonentów w krajach Unii Europejskiej, USA i Kanadzie. Zostanie on uzupełniony o plany Domowy 50 oraz Domowy 250.
"Dzięki zmianom w usługach Vectry, "Prosty wybór" to dla Klienta obok prostszego procesu wyboru atrakcyjnego pakietu usług - również prosty, oczywisty wybór Vectry jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, spośród wielu ofert konkurencji" - powiedział Rafał Kandziora szef oferty rynkowej w Vectrze.
źródło: Vectra