Archiwalne

Vectra: Scholz&Friends Warszawa autorem nowej platformy komunikacyjnej Vectry

18.09.2014

Vectra przy współpracy z warszawską agencją Scholz&Friends wraz z nową kampanią jesienną zmienia pozycjonowanie swojej marki, wprowadza nową platformę komunikacyjną oraz odświeża logo.

Vectra to operator nowoczesny i przyjazny jednocześnie. Dlatego nową myśl przewodnią marki “Prosty Wybór” charakteryzuje uproszczona oferta, dająca Abonentom możliwość łatwej konfiguracji usług - telewizji, internetu i telefonu.

Charakter tych zmian ma podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna marki oraz komunikacja, których autorem jest agencja Scholz&Friends Warszawa.

W procesie tworzenia odświeżonego Brand Identity zadbano o zachowanie elementów charakterystycznych dla Vectry: kolorystyki oraz muzyki. W celu wzmocnienia tożsamości obecnych Abonentów z marką, pozostawiono postać tzw. “Vectrynki” jednak jej rola została w komunikacji ograniczona do zadań czysto brandingowych.

Kampania startuje 19 września i potrawa do połowy grudnia 2014 roku. Obejmuje największe stacje telewizyjne, outdoor, internet oraz materiały BTL. 

Reżyserem spotu wprowadzającego jest Bartek Ignaciuk, za produkcję odpowiada studio Bomaye. Scholz&Friends Warszawa jest autorem zarówno odświeżonej identyfikacji wizualnej, jak i platformy komunikacji. Za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja The Digitals a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

źródło: Vectra

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001

Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone zaprezentuje partnerom nową platformę komunikacyjną myApps:

„Dialogi 2018”: innovaphone organizuje serię spotkań z partnerami w 6 krajach europejskich

czytaj więcej