Archiwalne

Vectra wprowadza kompleksową ofertę usług telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw

03.02.2011

Od lutego br. Vectra wzbogaca portfolio usług o ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.

Jest ona unikalna na rynku propozycji dla tego sektora, ponieważ zaspokaja potrzeby także najbardziej wymagających klientów. Pakiet zawiera szybki dostępu do internetu Flashnet, telefon stacjonarny, internet mobilny i telewizję cyfrową. Zawiera także wiele elementów, które do tej pory były udostępniane tylko dużym przedsiębiorstwom: wirtualna centralka (IVR), fax na e-mail, kolejkowanie i nagrywanie rozmów (call center) oraz flash phone – usługa umożliwiająca klientom nawiązanie bezpłatnego połączenia głosowego z firmą za pomocą strony internetowej.

Oferta usług Vectry przeznaczonych dla biznesu obejmuje trzy atrakcyjne abonamenty telefonii stacjonarnej, trzy przepływności internetu, cztery pakiety telewizji cyfrowej i usługę mobilnego internetu.

W najwyższym wariancie pakiet zawiera:
- nieograniczoną liczbę darmowych połączeń na numery lokalne i międzymiastowe,
- stacjonarny dostęp do internetu o prędkości do 64 Mbit/s (pobieranie) i 8Mbit/s (wysyłanie),
- pakiet telewizyjny telewizji cyfrowej przeznaczony do publicznego udostępniania (kanały informacyjne, ogólne, muzyczne, popularno-naukowe, dziecięce),
- mobilny dostęp do internetu z limitem 4 GB miesięcznie.

Oferta początkowo dostępna będzie na terenie Śląska, następnie jej zasięg będzie rozszerzany na kolejne miasta, by docelowo objąć terytorium całego kraju.

Rynkowym wyróżnikiem oferty Vectry są elementy, które do tej pory operatorzy udostępniali jedynie dużym przedsiębiorstwom. Są to usługi niezastąpione przy prowadzeniu każdej działalności gospodarczej, szczególnie w przypadku firm kładących nacisk na utrzymanie kontaktu ze swoimi klientami. Jest to między innymi wirtualna centralka firmowa, która umożliwia nagranie własnego powitania oraz uruchomienie systemu IVR (Interactive Voice Response) pozwalającego na interakcję osoby dzwoniącej z systemem w celu np. wybrania numeru faksu lub numeru wewnętrznego.

Jeżeli firma planuje prowadzić obsługę telefoniczną większej liczby klientów, może skorzystać z opcji kolejkowania połączeń przychodzących, wykorzystywanego w call center. Vectra udostępnia też usługę poczty głosowej oraz faksu, umożliwiając abonentom dostęp do wiadomości oraz odczyt faksów za pomocą e-maila. Przedsiębiorca i jego partnerzy biznesowi mogą także skorzystać z usługi Flash Phone, dzięki której możliwe jest wykonywanie bezpłatnych połączeń do firmy za pośrednictwem jej strony internetowej.

- Dobrze wiemy, że małe firmy mają często duże potrzeby telekomunikacyjne. Dlatego też, w odróżnieniu od konkurencji, postanowiliśmy zaoferować przedsiębiorcom możliwie dużo zaawansowanych usług telekomunikacyjnych, które do tej pory były dostępne głównie w skomplikowanych oraz drogich rozwiązaniach korporacyjnych. Rozumiemy także, że to właśnie małe firmy potrzebują ofert „szytych na miarę” – stąd modułowa konstrukcja naszej oferty B2B. Pozwala ona tworzyć pakiet usług zgodny z potrzebami konkretnej firmy – powiedział Tomasz Żurański, prezes Vectra S.A.

Dla firm posiadających więcej niż jedną lokalizację została przygotowana możliwość skorzystania z oferty telefonii IP, świadczonej na łączach innego operatora. W ten sposób wszystkie połączenia głosowe, wykonywane z telefonów firmowych, rozliczne będą z jednego konta. Co więcej, opcja ta pozwala na wykorzystanie telefonu Vectry w dowolnym miejscu, posiadającym dostęp do internetu. Wśród usług dodanych znajdziemy także możliwość nagrywania rozmów, wraz z możliwością ich archiwizacji przez 3 miesiące oraz możliwość ustalenia limitu połączeń wychodzących.

Wszystkie te elementy umożliwią przedsiębiorcom segmentu SOHO oraz ich pracownikom sprawniejsze wykonywanie codziennych zadań. Jednocześnie zysk wynikający z automatyzacji, dużej szybkości oraz mobilności połączeń, uzupełnią o większą efektywność kosztową całej swojej komunikacji z otoczeniem biznesowym.

źródło: Vectra