Archiwalne

Vegacom, partner firmy Polycom w Polsce na Małopolskich Targach Innowacji

11.10.2010


VEGACOM wraz ze światowym liderem rynku komunikacji audiowizualnej, firmą POLYCOM będą uczestniczyć w Małopolskich Targach Innowacji Biznes + Nauka organizowanych 13 października br w Krakowie, na Małym Rynku.

Wśród uczestników Małopolskich Targów Innowacji Biznes + Nauka wyłonionych w procesie rekrutacji znaleźli się małopolscy przedsiębiorcy, klastry, instytucje otoczenia biznesu, centra transferu technologii, instytuty badawcze i uczelnie, w sumie 17 firm i 33 instytucje. Targi mają za zadanie stworzenie podstaw dla porozumienia i współpracy pomiędzy przedstawicielami nauki, biznesu i szeroko pojętej administracji, w celu stworzenia regionalnego systemu innowacji.

Vegacom na swoim stoisku zaprezentuje m.in. najnowocześniejsze systemy wideokonferencyjne i telepresence firmy Polycom. Jerzy Hanus, prezes firmy Vegacom mówi: “Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w wydarzeniu, które odbywając się pod hasłem innowacji łączy biznes z nauką, przez co doskonale wpisuje się w specyfikę oferowanych przez nas produktów. Tym bardziej miło będzie nam przedstawić najnowsze rozwiązania ujednoliconej komunikacji, które ze względu na swoje zastosowania zmieniają model pracy we wszystkich sektorach gospodarki tj w biznesie, przemyśle, służbie zdrowia czy edukacji. Na targach pokażemy kodek wideokonferencyjny Polycom HDX 8000 1080p oraz nowe telefony marki Polycom. Nikt już nie ma wątpliwości, że rozwiązania wideokonferencyjne usprawniają funkcjonowanie firm oraz instytucji, i że każdy może znależć ofertę dostowaną do indywidualnych potrzeb i specyfiki. Targi są doskonałą okazją do interakcji z wszystkimi zainteresowanymi podmiotami rynku”.

„Niezmiernie rzadko udaję się zorganizować bezpośrednie spotkania przedstawicieli nauki, biznesu
i administracji. Cieszymy się, że organizatorom krakowskiego wydarzenia się to udaje cyklicznie. Firma Polycom oferuje szeroki wachlarz rozwiązań wideo- i telekonferencyjnych dla wielu sektorów i podmiotów gospodarki. Prezentacja ‘na żywo’ pozwala przekonać nawet tych dotąd wątpiących o najwyższej jakości i innowacyjności naszych rozwiązań” – dodaje Olgierd Madej z firmy Polycom.

Małopolskie Targi Innowacji to wydarzenie targowe realizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. W bieżącym roku impreza odbywa się po raz trzeci. Targom towarzyszyć będzie konferencja, w czasie której prelegenci - polscy eksperci, jak również goście zaproszeni
z zagranicy - podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu budowy regionalnych gospodarek opartych na wiedzy, wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w biznesie oraz tworzeniu systemów innowacji
w krajach Europy Zachodniej.

źródło: Polycom

Wiadomości firmowe W krajach rozwiniętych już 37 proc. aplikacji działa w chmurze

Pivotal stworzył benchmark dla firm, które chcą sprawdzić, jak wygląda ich cyfrowa transformacja czytaj więcej

News Usługi za darmo - czy jest to możliwe?

Na rynku zaczęły pojawiać się marki, które rewolucjonizują rynek i oferują darmowe usługi. Przykładem jest tu szwedzka sieć Rebtel, która zaoferowała nowe rozwiązanie na rynku telekomunikacyjnym, pierwszy darmowy pakiet mobilny. Skąd taki model i czy taka strategia jest opłacalna? czytaj więcej

News Szwedzka firma Rebtel wprowadziła darmowy pakiet mobilny

Przez ostatnie kilka tygodni trudno było nie zauważyć pojawienia się we Wrocławiu nowego operatora komórkowego - sieci Rebtel, który zaoferował najbardziej zaskakujące rozwiązanie na rynku telekomunikacyjnym, pierwszy darmowy pakiet mobilny. Skąd pomysł na takie rozwiązanie i jak jest ono możliwe z finansowego punktu widzenia? czytaj więcej

News Raport Meetrics: Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report” dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Nasz kraj uplasował się w II kwartale br. na ostatnim miejscu europejskiej stawki (zamieniając się miejscami z ostatnią do tej pory Szwajcarią), z wynikiem Viewability na poziomie 50 proc. Oznacza to, że dokładnie połowa reklam emitowanych w zasobach polskiego internetu jest niewidoczna dla odbiorców. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa od wyniku polskiego i wyniosła 61 proc. czytaj więcej