ASTER, dostawca czterech usług telekomunikacyjnych, rozpoczyna kampanię promującą Internet szerokopasmowy oraz mobilny. Jednym z jej elementów jest wprowadzenie promocyjnych warunków zakupu Internetu mobilnego. Usługę z pakietem 1 GB można nabyć już za 1 zł.
W Internecie, w metrze oraz na billboardach w trzech polskich miastach: Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze, pojawi się biegający w kołowrotku chomik. Co wspólnego ma chomik z Internetem? Jak się okazuje ma, i to całkiem sporo.
Internet BezPrzerwy
„Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych Klientów do zakupu Internetu w ASTER. Ma ona pokazać, że Abonent usługi w ASTER może korzystać z sieci bez przerwy. W domu dostęp do informacji zapewnia szerokopasmowy Internet stacjonarny, z kolei poza domem, kiedy jesteśmy np. w podróży, komunikację ze światem umożliwia nam Internet mobilny.” - powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik Komunikacji Marketingowej w ASTER.
Wybierając media do kampanii, ASTER postawiło przede wszystkim na nośniki reklamy zewnętrznej. Z tego powodu reklama pojawi się przede wszystkim na frontlight’ach, backlight’ach i citylightach w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze, a także w metrze.
Dodatkowo, na antenie Radia PiN, Radia Zielona Góra, Radia Złote Przeboje, Radia Wawa, a także Eska i RMF Maxxx w Krakowie oraz Zielonej Górze, usłyszymy zabawne spoty nawiązujące do głównego hasła kampanii.
Konkurs - Złap Mariana, czyli 10 modemów do wygrania
Usługa promowana będzie także za pośrednictwem największych portali - Onet, Gazeta oraz Wirtualna Polska. Po kliknięciu na zamieszczony w serwisach baner, użytkownik zostanie przeniesiony na specjalnie utworzoną stronę: http://www.bezprzerwy.aster.pl/, gdzie zostaną zamieszczone wszystkie szczegółowe informacje na temat promocji. Internauci, którzy odwiedzą stronę, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest 10 modemów wraz z darmowym półrocznym abonamentem na pakiet DATA L.
Jak zdobyć nagrodę? Na stronie internetowej zamieszczony będzie film z chomikiem Marianem biegającym w kołowrotku. Co 3 dni Marian przestaje biegać i wychodzi z kołowrotka. Modem wraz z abonamentem wygra ta osoba, która jako pierwsza danego dnia złapie gryzonia „na przerwie” i kliknie w odpowiedni przycisk. Dla ułatwienia, na stronie umieszczony zostanie też harmonogram „wyjść” Mariana.
źródło: Aster