Archiwalne

W Gorzowie powstaje nowe Biuro Obsługi Klienta Multimedia Polska

30.10.2008

500 metrów kwadratowych powierzchni, 7 stanowisk obsługi, nowoczesny i estetyczny wystrój – tak będzie wyglądać nowe Biuro Obsługi Klienta Multimedia Polska w Gorzowie. Otwarcie nowego BOK-u Multimedia zapowiadają jeszcze w tym roku.

Remont BOK przy ul. Kosynierów Gdyńskich 51 rozpoczęło się w poniedziałek 27 października. Przez ten czas abonenci będą korzystać z tymczasowego biura w sąsiednim budynku, przy ul. Kosynierów Gdyńskich 50.

Modernizacja BOK-u przeprowadzona zostanie zgodnie z najnowszymi europejskimi standardami. Zwiększona zostanie powierzchnia sali obsługowej, przybędą także trzy nowe stanowiska obsługi klienta. Oferta programowa prezentowana będzie na dużym plazmowym telewizorze, a klienci będą mogli korzystać z dostępu do internetu na specjalnie przygotowanym stanowisku internetowym.

– To oczywiste, że za wysokim standardem usług, z którego znana jest nasza spółka, podąża standard obsługi klienta. Ładne, estetyczne i nowoczesne biuro to miejsce, które wyróżnia się w okolicy, do którego chętniej zajrzą przechodnie. Będą mogli zobaczyć, jak wygląda telewizja w wysokiej rozdzielczości, na czym polega wypożyczanie filmów w wideo na żądanie, a na stanowisku internetowym przekonają się, jak szybki jest nasz internet – mówi Krzysztof Kaczanowski, dyrektor Regionu Północno-Zachodniego Multimedia Polska. – Dzięki dużej liczbie stanowisk zarówno nasi dotychczasowi abonenci, jak i ci gorzowianie, którzy zdecydują się podpisać z nami umowę, zostaną błyskawicznie i profesjonalnie obsłużeni – dodaje dyr. Kaczanowski.

– Modernizacja Biur Obsługi Klienta to operacja na skalę ogólnopolską. Gorzowski BOK to jedno z kilkunastu biur, które w tym roku przystosowujemy do nowych standardów. – wyjaśnia Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy Multimedia Polska.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej