Rusza druga odsłona kampanii promującej ofertę Nowa Heyah. W reklamach, jako główny bohater ponownie wystąpi dobrze znany ze spotu „No to Sru” rysunkowy kot Rysiek. Film ten na polskim serwisie YouTube obejrzano setki tysięcy razy.
Hasło przewodnie najnowszej reklamy „W Heyah nie tolerujemy kruczków” podkreśla przejrzystość i prostotę taryfy Nowa Heyah:
- bezpłatne SMS-y do Heyah,
- 29 gr/min w Polsce (do Play 79 gr/min),
- tani Internet w telefonie 2 gr/100 KB,
- najtańsze połączenia do UE z telefonu komórkowego.
Wszystko w cenniku, bez pakietów i dodatkowych opłat.
Przygody rysunkowych bohaterów będzie można oglądać w spotach reklamowych w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskich i tematycznych) już od pierwszych dni września br. taryfa Nowa Heyah promowana będzie również na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania zostanie wsparta działaniami w Internecie.
źródło: Heyah
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej