Rozpoczęła się kampania najnowszej oferty Heyah, dzięki której użytkownicy mogą rozmawiać za 11 groszy za minutę w połączeniach do Heyah i na krajowe numery stacjonarne.
Pod hasłem „W Heyah pakujemy najlepiej” promowana jest usługa Pakiet Heyah i Stacjonarne, w której za 5,5 złotego klienci otrzymają 50 minut do wykorzystania w ciągu 14 dni. Najnowszy spot reklamowy marki można już obejrzeć w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, 4funTV, MTV, Viva). W najbliższym czasie reklama pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ATL zostanie wsparta działaniami w Internecie oraz komunikacją w punktach sprzedaży.
Pakiet Heyah i Stacjonarne – szczegóły oferty
Z usługi może skorzystać każdy użytkownik Heyah posiadający dodatni stan konta umożliwiający pobranie wskazanej kwoty. Aktywacja pakietu jest bezpłatna. Po aktywacji pakietu użytkownik otrzyma SMS potwierdzający włączenie usługi, a z konta zostanie pobrana automatycznie kwota 5,50 zł brutto.
Usługa jest ważna przez 14 pełnych dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Kolejny pakiet można kupić w dowolnym momencie trwania oferty. Jeżeli klient zakupi kolejny pakiet posiadając na koncie niewykorzystane minuty z terminem ważności, wówczas liczba zgromadzonych minut zsumuje się, a data ważności będzie liczona od daty aktywacji ostatniego Pakietu Heyah i Stacjonarne. Użytkownik może jednorazowo zamówić większą ilość pakietów wysyłając ekspresowy kod: *115*2#XX#, gdzie XX to ilość pakietów od 1 do 10. W ciągu 30 dni użytkownik może zamówić 10 pakietów. Stan minut z pakietu można sprawdzić wysyłając ekspresowy kod *105*2#.
Usługę można aktywować:
- Wysyłając Kod Ekspresowy *115*2#
- Poprzez internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na http://www.heyah.pl/
- Automatycznie przez Telefoniczną Samoobsługę łącząc się z numerem 2222 z telefonu Heyah
- Kontaktując się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222
źródło: Heyah