Archiwalne

'W Heyah pakujemy najlepiej' - kampania oferty Pakiet Heyah i Stacjonarne

15.04.2008

Rozpoczęła się kampania najnowszej oferty Heyah, dzięki której użytkownicy mogą rozmawiać za 11 groszy za minutę w połączeniach do Heyah i na krajowe numery stacjonarne.

Pod hasłem „W Heyah pakujemy najlepiej” promowana jest usługa Pakiet Heyah i Stacjonarne, w której za 5,5 złotego klienci otrzymają 50 minut do wykorzystania w ciągu 14 dni. Najnowszy spot reklamowy marki można już obejrzeć w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, 4funTV, MTV, Viva). W najbliższym czasie reklama pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ATL zostanie wsparta działaniami w Internecie oraz komunikacją w punktach sprzedaży.

Pakiet Heyah i Stacjonarne – szczegóły oferty

Z usługi może skorzystać każdy użytkownik Heyah posiadający dodatni stan konta umożliwiający pobranie wskazanej kwoty. Aktywacja pakietu jest bezpłatna. Po aktywacji pakietu użytkownik otrzyma SMS potwierdzający włączenie usługi, a z konta zostanie pobrana automatycznie kwota 5,50 zł brutto.

Usługa jest ważna przez 14 pełnych dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Kolejny pakiet można kupić w dowolnym momencie trwania oferty. Jeżeli klient zakupi kolejny pakiet posiadając na koncie niewykorzystane minuty z terminem ważności, wówczas liczba zgromadzonych minut zsumuje się, a data ważności będzie liczona od daty aktywacji ostatniego Pakietu Heyah i Stacjonarne. Użytkownik może jednorazowo zamówić większą ilość pakietów wysyłając ekspresowy kod: *115*2#XX#, gdzie XX to ilość pakietów od 1 do 10. W ciągu 30 dni użytkownik może zamówić 10 pakietów. Stan minut z pakietu można sprawdzić wysyłając ekspresowy kod *105*2#.

Usługę można aktywować:

  • Wysyłając Kod Ekspresowy *115*2#
  • Poprzez internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na http://www.heyah.pl/
  • Automatycznie przez Telefoniczną Samoobsługę łącząc się z numerem 2222 z telefonu Heyah
  • Kontaktując się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222

źródło: Heyah

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?

Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.

1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej

News Specyfikacja nowego Samsunga Galaxy. Co znajdziemy w środku?

Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku właśnie nadeszła. Wraz z jej nadejściem producent wprowadza zaawansowaną technologię, która znacznie ułatwi nam korzystanie z flagowego urządzenia. Mowa oczywiście o najnowszym Samsungu Galaxy S25 w wersji podstawowej oraz ultra. Przyjrzyjmy się dokładnie specyfikacji. czytaj więcej

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej