Zobacz więcej na Play.pl.
Odpowiadając na sugestie klientów, PLAY wprowadza dla wszystkich użytkowników oferty PLAY Karta możliwość zachowania swoich środków na koncie po zakończeniu okresu ważności połączeń wychodzących.
Od 16 lipca br. użytkownicy PLAY Karta nie muszą martwić się o zgromadzone na karcie środki po zakończeniu okresu ważności połączeń wychodzących. Od poniedziałku 16 lipca br. wszyscy Klienci oferty prepaid mają możliwość zachowania złotówek pozostających na koncie oraz bonusowych minut zebranych w ramach usługi Zbieraj Minuty, gdzie za dwie minuty połączenia przychodzącego klient otrzymuje minutę gratis na połączenia wychodzące.
Wszystkie zgromadzone środki pozostają na koncie do momentu doładowania, pod warunkiem, ze Klient doładuje konto ponownie w ciągu 90 dni.
„Nie ma oferty idealnej, dlatego zapytaliśmy klientów jak ulepszyć naszą ofertę” – mówi Jacek Hensler, Dyrektor Marketing PLAY- klienci jednogłośnie wskazali na wprowadzenie przechodzenia zgromadzonych na koncie złotówek.”
Poniżej szczegółowa tabela oraz okresy ważności konta na rozmowy wychodzące i przychodzące:
Kwota doładowania | Ważność połączeń wychodzących | Ważność połączeń przychodzących |
10-24 zł | 10 dni | 100 dni |
25-49 zł | 30 dni | 120 dni |
50-99 zł | 90 dni | 180 dni |
100-149 zł | 180 dni | 270 dni |
150-300 zł | 180 dni | 270 dni |
W ofercie PLAY każde jednorazowe doładowanie jest teraz premiowane dodatkową kwotą pieniędzy do wykorzystania. Premia jest ważna 30 dni od daty doładowania.
Kwota doładowania | Wysokość premii |
10 – 24zł | 2zł |
25 – 49zł | 10zł |
50-69 zł | 20 zł |
70-99 zł | 30 zł |
100-149 zł | 50 zł |
150-300 zł | 150 zł |
Zobacz: Oferta Promocyjna "Lepsze warunki w Play Karta"
źródło: Play