Zobacz więcej na Play.pl.
Od 4 września 2008 PLAY zdecydował się wprowadzić do swojej oferty dwie nowe propozycje dla klientów - Oferty Rozmawiaj i pisz oraz Rozmawiaj bez końca.
W ramach Rozmawiaj i pisz są dostępne dwie taryfy - Rozmawiaj i pisz 20 oraz Rozmawiaj i pisz 40.
Oferta charakteryzuje się niskimi abonamentami oraz dużą liczbą minut oraz SMS-ów i jest skierowana do tych, którzy chcą płacić niski abonament i ograniczać wydatki poza abonamentem.
Teraz, w promocji dla Oferty Rozmawiaj i pisz 40 klient płaci tylko 1 zł za Abonament do końca roku.
Oferta Rozmawiaj bez końca będzie dostępna w trzech taryfach: 50, 75 oraz 100 i jest skierowana do wszystkich, którzy lubią długie rozmowy z rodziną i przyjaciółmi.
Wybierając dowolną Ofertę Rozmawiaj i pisz Abonent Play otrzymuje 2000 minut co miesiąc na zawsze, 200 SMS-ów gratis do wszystkich sieci przez 5 pełnych Okresów Rozliczeniowych oraz niską stawkę za minutę poza abonamentem – tylko 49 gr (najniższa stawka na rynku dla Abonamentów do 80 zł).
źródło: Play
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej