Archiwalne

W poniedziałek PLAY pozyskał półmilonowego klienta

19.10.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Na wczorajszej konferencji prasowej, PLAY poinformował, że w poniedziałek 15 października 2007 osiągnął liczbę 500 tysięcy klientów swojej sieci.

Jacek Hansler Dyrektor Marketingu P4 Sp. z o.o. poinformował, że Play nadal podtrzymuje swoją wcześniejszą prognozę osiągnięcia liczby 750 tysięcy klientów na koniec 2007 roku. Struktura klientów sieci, to około 60 proc. pre-paid i 40 proc. post-paid. Na pierwsze urodziny PLAY chce mieć 1 mln klientów.

źródło: PLAY

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej