Od 1 czerwca 2007 roku Telekomunikacja Polska wprowadza nowy plan tp darmowe rozmowy. W cenie abonamentu (109 zł z VAT) klient otrzymuje pakiet 2000 minut miesięcznie (ponad 33 godziny) na rozmowy we wszystkich krajowych sieciach stacjonarnych oraz atrakcyjne stawki połączeń za granicę i do sieci komórkowych.
"Cieszę się, że wreszcie możemy zaoferować naszym klientom plan telefoniczny, który daje możliwość swobodnego wykonywania połączeń lokalnych i międzymiastowych do wszystkich krajowych sieci stacjonarnych, bez kontroli czasu i ograniczania liczby rozmów, przez siedem dni w tygodniu. Szkoda tylko, że na zgodę urzędników na tę ofertę musieliśmy czekać aż dwa lata" – uważa Jacek Mrozik, dyrektor Pionu Marketingu Telefonii Stacjonarnej TP.
Plan tp darmowe rozmowy jest nową jakością dla klientów TP. Osoby korzystające z tej oferty otrzymują nie tylko 2000 minut na rozmowy miesięcznie, ale również niskie stawki połączeń za granicę (od 29 gr za minutę do krajów UE, USA i Kanady) i bezpłatne usługi dodatkowe, np. identyfikacji numeru dzwoniącego, połączeń oczekujących, blokad poszczególnych rodzajów połączeń czy szczegółowego bilingu.
To propozycja skierowana do najaktywniejszych klientów indywidualnych TP, którzy oczekują oferty umożliwiającej realizowanie bardzo dużej liczby połączeń w ramach stałej opłaty miesięcznej. Nowy plan pozwoli im znacząco obniżyć rachunki telefoniczne.
Telekomunikacja Polska już w maju 2005 roku chciała zaoferować swoim klientom podobną ofertę. Niestety przez dwa lata propozycje TP były blokowane przez regulatora rynku. W grudniu 2003 roku, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy ofertę planów telefonicznych umożliwiających darmowe rozmowy wieczorami i w weekendy. Rozwiązanie to powielili inni operatorzy.
TP konsekwentnie ponawiała wnioski do UKE o wydanie zgody na nowy plan telefoniczny.
W styczniu 2007 roku urząd upublicznił złożoną do zatwierdzenia ofertę TP, co pozwoliło konkurencji na poznanie jej szczegółów. TP zaprotestowała wówczas przeciwko podobnym praktykom.
tp darmowe rozmowy - prezentacja pdf
źródło: TP
News Outsourcing IT w Warszawie - wady i zalety
Korzystanie z zewnętrznych usług informatycznych ma wiele korzyści, co przekłada się na rosnącą liczbę małych i średnich przedsiębiorstw decydujących się na rezygnację z zatrudniania informatyków i programistów. Okazuje się, że możliwość korzystania z najnowszych technologii i dostęp do wiedzy wysoko kwalifikowanych ekspertów może być łatwo osiągalna. Należy również podkreślić, że wsparcie IT dla firm to nie tylko redukcja kosztów biznesowych, ale także więcej czasu na rozwijanie innych sektorów przedsiębiorstwa. czytaj więcejNews Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management
Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.
1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT