Archiwalne

W Wielkanoc za 1 grosza do UK

30.03.2007

W Święta Wielkanocne porozmawiasz z bliskimi z Wielkiej Brytanii za 1 grosz. Taką ofertę przygotował dla swoich użytkowników operator telefonii internetowej - IPFON.

Święta w Polsce to tradycyjny czas rodzinnych spotkań. Jednak spora liczba bliskich, z wielu różnych powodów, będzie musiała pozostać w Wielkiej Brytanii. Z myślą o nich operator telefonii internetowej IPFON przygotował specjalną promocję. Przez dwa dni Świąt Wielkanocnych (8-9 kwietnia), rozmowy z sieci IPFON na numery stacjonarne Wysp Brytyjskich (Anglia, Walia, Szkocja, Irlandia) będą kosztowały tylko 1 grosza za minutę. Tym samym IPFON kontynuuje akcję świątecznych rozmów z bliskimi z Wielkiej Brytanii za 1 grosza, zainicjowaną podczas ubiegłorocznych Świąt Bożego Narodzenia.

Po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, najwięcej naszych rodaków wyjechało za pracą właśnie do Wielkiej Brytanii. Z szacunków wynika, że jest to już bardzo duża grupa, ok. dwóch milionów Polaków. W sieci IPFON, Wielka Brytania to po Niemczech najbardziej popularny kierunek międzynarodowy.

źródło: IPFON

Wiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security

Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Innowacje w Energy Logserver: Wersja 7.4.3 i integracja z Mitre ATT&CK

Energy Logserver w wersji 7.4.3 wprowadza kluczowe innowacje zwiększające efektywność i bezpieczeństwo operacji IT. Nowości obejmują zarządzanie zapytaniami, sieciową sondę, poszerzone funkcje AI, weryfikację sum kontrolnych archiwów oraz ulepszony system licencji. Ponadto, integracja z frameworkiem Mitre ATT&CK poprawia identyfikację i reakcję na cyberzagrożenia, oferując zaawansowane narzędzia do analizy i ochrony infrastruktury IT. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zobacz Dubaj w innym świetle z kartą My Emirates Pass

Znana i lubiana oferta Emirates powraca tego lata, a wraz z nią zniżki i promocje w ponad 500 punktach na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich czytaj więcej