Warsztaty 'Prawo telekomunikacyjne - najnowsze zmiany i istniejące problemy oraz ich wpływ na branżę telekomunikacyjną'
W związku z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego, niebawem w hotelu Marriott w Warszawie w dniach 12 -13 kwietnia 2012, odbędą się warsztaty „Prawo telekomunikacyjne - najnowsze zmiany i istniejące problemy oraz ich wpływ na branżę telekomunikacyjną”.
Niebawem wchodzi w życie znowelizowana ustawa Prawo Telekomunikacyjne, która stanowi implementację dyrektyw unijnych do prawodawstwa polskiego. Nowa ustawa wprowadza szereg niezwykle istotnych regulacji, których terminowe poznanie jest gwarantem zgodnego z prawem działania operatorów telekomunikacyjnych oraz uniknięcia kar nakładanych przez UKE. Ponadto trudności w interpretacji przepisów i nieścisłości wynikające z wcześniejszych uregulowań budzą wiele pytań, na które odpowiedzi uzyskać można biorąc udział w organizowanych w dniach 12 -13 kwietnia 2012, warsztatach „Prawo telekomunikacyjne - najnowsze zmiany i istniejące problemy oraz ich wpływ na branżę telekomunikacyjną”.
Praktyczną wiedzę przekażą Państwu osoby zaangażowane w przygotowanie projektów Ustaw, a więc jest gwarancja wiedzy “z pierwszej ręki”.
GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
- Implementacja dyrektyw unijnych 2009/140/WE i 2009/136/WE do prawodawstwa polskiego
- Nowe regulacje w zakresie częstotliwości radiowych
- Nowe obowiązki operatorów telekomunikacyjnych względem konsumenta
- Nowa umowa abonencka- główne zmiany i praktyczne ich zastosowanie
- Wykorzystywanie systemu teleinformatycznego PLI- CBD przy przenośności numerów
- Bezpieczeństwo i integralność sieci i usług telekomunikacyjnych –nowy dział w Ustawie Prawo Telekomunikacyjne
Więcej informacji o warsztatach TUTAJ.
Kontakt w sprawie Warsztatów:
Agnieszka Chodowiec
Tel. (22) 463 42 02
e-mail: a.chodowiec|mmcpolska.pl| |a.chodowiec|mmcpolska.pl
źródło: MMC Polska
News Telefonia VOIP – jakie rozwiązanie wybrać dla swojej firmy?
W każdej prężnie rozwijającej się firmie można odnotować duże zapotrzebowanie na rozwiązania regulujące komunikację z użyciem telefonów. Na rynku pojawia się coraz to więcej rozwiązań technologicznych, które pozwalają nie tylko na poprawę jakości połączeń, ale i minimalizowanie kosztów rozmów telefonicznych. Jedną z opcji coraz częściej stosowanych przez organizacje jest VOIP. czytaj więcejNews Telefonia VOIP – jakie rozwiązanie wybrać dla swojej firmy?
W każdej prężnie rozwijającej się firmie można odnotować duże zapotrzebowanie na rozwiązania regulujące komunikację z użyciem telefonów. Na rynku pojawia się coraz to więcej rozwiązań technologicznych, które pozwalają nie tylko na poprawę jakości połączeń, ale i minimalizowanie kosztów rozmów telefonicznych. Jedną z opcji coraz częściej stosowanych przez organizacje jest VOIP. czytaj więcejNews Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcej