Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
W najnowszym rankingu Rzeczpospolitej dotyczącym najcenniejszych marek polskich, Netia zanotowała 279 procentowy wzrost wartości marki w skali roku i została najszybciej rosnącą marką.
W rankingu wartości marek na rynku polskim Netia zajęła 92 miejsce wśród 300 firm. Wartość marki Netia w 2007 roku wyniosła 88,2 miliona złotych, dla porównania w 2006 roku wartość ta wynosiła 23,2 miliona złotych.
Ranking dotyczy jedynie marek konsumenckich, dlatego wartość marek w rankingu nie odzwierciedla sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych.
- Bardzo nas cieszy tak duży wzrost wartości marki Netia. Jest to wynik naszych tegorocznych wysiłków w budowaniu atrakcyjnej oferty szybkiego dostępu do Internetu. To jest także wspaniała wiadomość dla akcjonariuszy, ponieważ pośrednio zwiększa wartość całej firmy i daje gwarancję dalszego wzrostu sprzedaży. Dla naszych klientów zaś marka stanowi gwarancję jakości usług firmy i jej pozycji na rynku – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.
źródło: Netia
News Radiotelefon VHF - jaki radiotelefon kupić na jacht lub łódź?
Radiotelefon VHF (Very High Frequency) to jedno z najważniejszych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo na wodzie. Obowiązujące przepisy oraz zdrowy rozsądek nakazują, by każda jednostka pływająca, zwłaszcza ta wychodząca na wody otwarte, była wyposażona w sprawnie działający sprzęt do komunikacji. Właściwy dobór radiotelefonu VHF to istotny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa i niezawodnej komunikacji na wodzie. Warto wiedzieć, jakie funkcje oferuje ten typ urządzenia, jakie są jego zastosowania oraz czym kierować się przy jego wyborze. czytaj więcejWiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes
Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcejWiadomości firmowe Jak złośliwe boty niszczą e-commerce - i jak temu zapobiec?
Współczesny e-commerce mierzy się z rosnącym zagrożeniem ze strony złośliwych botów. To już nie tylko proste automaty zbierające dane, ale zaawansowane narzędzia wykorzystywane do nieuczciwej konkurencji, wykradania treści, oszustw reklamowych i ataków DDoS. Szacuje się, że nawet połowa ruchu internetowego pochodzi od botów – a duża część z nich działa na szkodę sklepów internetowych. czytaj więcejNews 6 powodów, dla których warto kupić używanego smartfona!
Nowoczesny smartfon nie musi kosztować fortuny. Coraz więcej osób rezygnuje z zakupu nowego modelu prosto z półki sklepowej i decyduje się na telefony używane. Dlaczego? Bo to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale też praktyczne i ekologiczne. Zastanawiasz się, czy warto iść tą drogą? Sprawdź 6 powodów, dla których smartfony używane to świetna opcja – także dla Ciebie. czytaj więcejNews Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej