Prestiżowe modele najnowszych na rynku telefonów komórkowych, bogate pakiety minut i SMS-ów do wszystkich sieci w abonamencie, bonusowy pakiet od 300 do 1000 minut w sieci przez pierwsze dwanaście miesięcy, bezpłatne serwisy informacyjne oraz dedykowana obsługa - to główne korzyści Ważnego Telefonu, nowej oferty dla klientów indywidualnych w sieci Plus dostępnej od 14 kwietnia br. dla nowych i dotychczasowych klientów sieci.
Oferta skierowana jest do osób, które dużo rozmawiają przez telefon, chcą korzystać z najnowszych, prestiżowych aparatów telefonicznych oraz cenią sobie zindywidualizowaną obsługę klienta. Dlatego też wiodącym modelem aparatu w ofercie Ważny Telefon jest prestiżowa multimedialna Nokia N95 8GB w atrakcyjnej cenie.
Klienci oferty Ważny Telefon mogą korzystać z dedykowanej obsługi klienta w postaci bezpośredniego połączenia z konsultantem infolinii 2601 (z telefonów w sieci Plus) oraz aranżowania indywidualnych spotkań z pracownikiem Salonu Firmowego w dogodnym dla siebie terminie. W tej ofercie punkty programu lojalnościowego 5Plus naliczane są podwójnie.
Klienci otrzymają także bezpłatny dostęp do mobilnego portalu plus.pl (poprzez wap.plusgsm.pl) i dzięki zaawansowanym technologicznie telefonom mogą w pełni wykorzystać możliwości serwisów informacyjnych. Ponadto mogą skorzystać ze zniżki na usługę iPlus w telefonie, dzięki czemu otrzymają prosty i tani dostęp do poczty elektronicznej oraz zasobów internetu w swoim aparacie.
Szczegóły cenowe taryfy
Taryfa Ważna | 150 zł | 250 zł | 350 zł |
Minuty wliczone do wszystkich sieci wymienne na SMS-y, MMS-y Dodatkowe minuty do Plusa (co miesiąc przez pierwszy rok) | 300 1500 300 | 500 2500 500 | 1000 5000 1000 |
a po abonamencie: Minuta SMS MMS | 60 gr 18 gr 40 gr | ||
WAP | za darmo | ||
Internet (za każde 100 kb) | 12 gr | ||
Zniżka na iPlus w telefonie (limit 1 GB) | 25% | 50% | 75% |
Ważne Pakiety (10 zł za pakiet/miesiąc) | Taryfa Ważna | Taryfa Ważna 250 zł | Taryfa Ważna 350 zł |
Liczba minut w pakiecie (minuty do Plusa schodzą przed abonamentem) | |||
Pakiet na Dokładkę | 300 | 500 | 1000 |
Pakiet po Godzinach | 500 | 1000 | 1500 |
Pakiet Numerów Pięć | 1000 | 2000 | 3000 |
Numer Jeden | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
Rozmowy Obcokrajowe – klient może wybrać 5 krajów, z którymi łączy się taniej i dłużej rozmawia, bo minuty na rozmowy z dowolnym krajem w Europie (z wyjątkiem Rosji) oraz Australią, Japonią, Kanadą i Stanami Zjednoczonymi schodzą z pakietu w abonamencie. Dopiero po wykorzystaniu minut w abonamencie, klient płaci za połączenie 1 zł za minutę.
Najważniejsze elementy nowej oferty:
- Trzy poziomy: Taryfa Ważna 150, Taryfa Ważna 250, Taryfa Ważna 350
- Atrakcyjne modele prestiżowych telefonów: Nokia N95 8GB, Sony Ericsson W910i, LG KE 850 Prada, Nokia 6500 Slide, Nokia E65 w preferencyjnych cenach
- Prosta konstrukcja taryf, m.in. duża liczba minut i SMS-ów do wszystkich sieci wliczonych w abonament
- Dedykowana obsługa – bezpośrednie łączenie z konsultantem pod numerem 2601, możliwość indywidualnych spotkań w salonach firmowych, podwójne naliczanie punktów w Programie 5 Plus
- Zniżki na Internet
- Bezpłatne usługi: złoty numer, profil MMS poczty głosowej, wybrane serwisy informacyjne
- Dodatkowe usługi
- Ważne Pakiety – atrakcyjne pakiety dodatkowych minut: do sieci, w wieczory i weekendy oraz do 5 wybranych numerów w Plusie w cenie 10 zł za miesiąc
- Numer Jeden – nielimitowane rozmowy z wybranym numerem w Plusie w cenie 10 zł za miesiąc
- Rozmowy obcokrajowe - korzystne cenowo połączenia z 5 wybranymi krajami
- Bezpłatny dostęp do mobilnego portalu plus.pl i wybranych serwisów informacyjnych
źródło: Plus
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej