Archiwalne

Więcej możliwości dzięki numeracji 80x i 70x

13.09.2010


Telefonia DIALOG wprowadziła do komercyjnej oferty zmodyfikowane usługi świadczone z wykorzystaniem numeracji 80x oraz 70x. Ci, którzy wykupią usługę/-i operatora, będą mogli zagwarantować swoim klientom dostępność do informacji o ofercie swojej firmy przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Wyższa efektywność obsługi klientów i ograniczenie kosztów działalności firmy – to tylko niektóre atuty nowej oferty DIALOGu dla biznesu.

Pod numerami 80x dostępne są profesjonalne infolinie i działy obsługi klienta. Zapewniają one obsługę obecnych klientów na najwyższym poziomie i są doskonałym sposobem dotarcia do potencjalnych nabywców. Natomiast specjalistyczne serwisy informacyjno-doradcze oraz rozrywkowe znajdują się pod numeracją 70x. Pozwalają one na osiąganie dodatkowych przychodów z prowadzonej działalności firmy. Organizator usługi, dostarczając poszukiwane przez klientów treści, otrzymuje bowiem wynagrodzenie za każde połączenie skierowane na jego numer.

Nowa oferta to nie tylko zróżnicowane sposoby rozliczeń pomiędzy firmą a klientem, ale także możliwość budowy indywidualnych scenariuszy obsługowych zależnych od wybranych parametrów, takich jak lokalizacja geograficzna osoby dzwoniącej, data i czas wykonania połączenia, przynależność klienta do grupy VIP czy jego obecność na czarnej lub białej liście. W zależności od tych zmiennych osoby dzwoniące będą obsługiwane przez dedykowaną grupę konsultantów, mogą zostać skierowane do innego biura lub usłyszeć odpowiednie komunikaty.

– Dzięki automatycznemu systemowi zapowiedzi głosowych oferta firmy korzystającej z usług 80x i 70x dostępna jest zawsze, czyli 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Stała dostępność do informacji o ofercie danej firmy zapewnia nie tylko realizację jej celów biznesowych, jednocześnie budując zaufanie klientów, ale coraz częściej staje się standardem nowoczesnego przedsiębiorstwa – dodaje Robert Banasiak.

Dodatkowo, system kolejkowania połączeń oraz inteligentnej dystrybucji ruchu pozwala na zwiększenie efektywności obsługi bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów na zatrudnienie.

W nowoczesnym biznesie kluczowa jest umiejętność natychmiastowego reagowania na zmieniające się warunki. Z myślą o tym, w ramach nowej oferty, DIALOG udostępnia dedykowany i zabezpieczony certyfikatem Portal do Zarządzania Usługą. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz podręcznikowi, opisującemu krok po kroku poszczególne funkcjonalności, narzędzie może być obsługiwane także przez mniej zaawansowanych użytkowników. Przy jego użyciu możliwe jest między innymi zarządzanie wszystkimi numerami usługowymi w czasie rzeczywistym, rozłożenie ruchu w sytuacjach wymagających interwencji oraz bieżące analizowanie statystyk i raportów ruchowych (np. dostęp do informacji zwrotnych o zainteresowaniu ofertą).

źródło: Dialog

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Jakie etui na telefon zapewnia najlepszą ochronę urządzeń mobilnych?

Etui na telefon odgrywa bardzo dużą rolę dla właścicieli smartphonów. I to nie bez powodu! Przyczyn jest co najmniej kilka. Wbrew pozorom pokrowiec nie tylko pełni funkcję estetyczną, która odpowiada za ciekawy design urządzenia, ale przede wszystkim praktyczną. Dzięki odpowiednio dobranemu case’owi poziom ochrony telefonu znacznie wzrasta. Jak sprawić, by urządzenie mobilne było jeszcze lepiej chronione niż dotychczas? W niniejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na to pytanie. Zapraszamy do lektury! czytaj więcej

News Jak kupić obserwujących na Instagramie?

Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach nie tylko sposób komunikacji oraz wyrażania siebie. Obecnie platformy takie jak Instagram oferują znacznie więcej możliwości. Są narzędziem promującym różnego rodzaju działalności, a także sposobem na zwiększenie popularności. Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się też sposobem na zarabianie pieniędzy. Wiele influencerów zarabia naprawdę duże pieniądze, decydując się na reklamowanie konkretnych marek czy produktów. Samo posiadanie konta nie jest oczywiście prostą drogą do sukcesu. Osiągnięcie popularności na Instagramie wymaga dużej aktywności i pomysłu na siebie. Aby ułatwić sobie trudne początki, wiele osób - w tym celebrytów - decyduje się na zakupienie obserwatorów na Instagramie. Jak kupić followersów na Instagramie? czytaj więcej

News Dlaczego warto wprowadzić zarządzanie usługami mobilnymi w firmie?

Czasy, gdy pracownicy korzystali tylko i wyłącznie z komputerów stacjonarnych, dawno już minęły. Dziś używają do pracy także smartfonów, laptopów czy podpiętych do sieci elementów Internetu Rzeczy (IoT). Zadaniem firm jest odpowiednie zarządzanie tym sprzętem i zapewnienie mu bezpieczeństwa. Do tego służy system MDM. czytaj więcej