Archiwalne

Wiedźmin w komórce

24.10.2007

Breakpoint, spółka zależna giełdowego MNI S.A., stworzyła komórkową wersję „Wiedźmina”. „Wiedźmin Krwawy Szlak” dostępny jest dla wszystkich abonentów Play’a oraz zarejestrowanych użytkowników Samsung Fun Club.

Geralt, młody adept sztuki wiedźmińskiej, dostał swoje pierwsze zadanie. Ma stawić czoło złu, które rozpanoszyło się w pobliskiej puszczy. Pokonując kolejne przeszkody, Geralt zaczyna sobie zdawać sprawę, iż to dopiero początek drogi prowadzącej do ostatecznej batalii dobra ze złem. Kolejni przeciwnicy zmuszają go do wspięcia się na wyżyny umiejętności. Wirtuozeria we władaniu mieczem, właściwe zastosowanie ziół i znaków są jedyną możliwością przeżycia. Pokonując kolejne przeszkody, trzeba dokonywać trafnych wyborów – to one wyznaczają granicę pomiędzy ostatecznym zwycięstwem a druzgocącą porażką.

Cechy gry:

  • dwanaście dużych plansz w czterech różnych lokacjach
  • jedenaście rodzajów przeciwników, w tym czterech bosów
  • dynamiczny system combosów
  • wybory mające wpływ na fabułę
  • trzy tryby gry: Historia, Przygoda i Arena
  • możliwość wysyłania wyników na serwer

Wersja testowa zebrała entuzjastyczne recenzje. Jeden z testerów serwisu gaminator.pl napisał: „Kiedy CDPROJEKT ogłosił, że realizacją komórkowej wersji Wiedźmina zajmie się polskie studio Breakpoint, podchodziłem do tej kwestii bardzo sceptycznie. W końcu gra wpadła w moje łapki i jako jeden z pierwszych na świecie mogłem zweryfikować swoje obawy. Powiem prosto z mostu - mobilny The Witcher jest kapitalny, a rodzimy producent swoim dziełem upokarza największe hity Gameloftu ostatnich miesięcy!”

„Wiedźmin Krwawy Szlak” powstał na podstawie licencji, uzyskanej od wydawcy gry PC – CD Projektu. Strategicznym partnerem wydawcy gry mobilnej oraz oficjalnym polskim dystrybutorem jest multimedialny operator komórkowy PLAY. Dystrybutorem gry mobilnej w Europie Zachodniej, Ameryce Południowej oraz w Azji jest światowy lider wśród producentów i wydawców - HandsOn Mobile. W Europie Środkowej i Wschodniej kontent mobilny zostanie udostępniony użytkownikom telefonów komórkowych kanałami własnymi MNI Premium. Szacowana wartość sprzedaży związana z dystrybucją treści mobilnych na licencji Wiedźmina wynosi około 1 500 000 euro. Wyłączność na sprzedaż gry mobilnej wśród producentów telefonów komórkowych w Polsce ma firma Samsung.

Z okazji premiery Wiedźmina producent telefonów komórkowych Samsung przygotował limitowaną wersję telefonu L760 z wygrawerowanym logo gry, zainstalowaną pełną wersją gry na komórkę, "wiedźminowymi" tapetami, dzwonkami, animacjami.

źródło: Breakpoint