Archiwalne

Wiosenna kampania Multimedia Polska

01.04.2011

Pod hasłem „Wiosenne polowanie na promocje. Upoluj paczkę!” rozpoczęła się wiosenna kampania promująca paczki usług Multimedia Polska. Akcja będzie trwała od 1 kwietnia do 31 maja br.

Pod hasłem „Wiosenne polowanie na promocje. Upoluj paczkę!” rozpoczęła się kampania wspierająca sprzedaż paczek usług Multimedia Polska.

W ramach kampanii promowane są trzy paczki usług.
1) Internet 1 Mb, Telewizja Cyfrowa Basic, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. - za 79 zł.
2) Internet 2Mb, Telewizja Cyfrowa Komfort HD wraz z wypożyczalnią VoD, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. - za 99 zł.
3) Internet 12 Mb, Telewizja Cyfrowa Komfort HD wraz z VoD i nagrywarką PVR, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. - za 129 zł.

Wiosenna kampania Multimediów prowadzona jest w 22 miastach, m.in. Warszawie, Gdyni, Gorzowie Wlkp., Ełku, Płocku, Kaliszu, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu. Na akcję składają się działania na outdoorze oraz w internecie.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej