Archiwalne

Wiosenna kampania Multimedia Polska

01.04.2011

Pod hasłem „Wiosenne polowanie na promocje. Upoluj paczkę!” rozpoczęła się wiosenna kampania promująca paczki usług Multimedia Polska. Akcja będzie trwała od 1 kwietnia do 31 maja br.

Pod hasłem „Wiosenne polowanie na promocje. Upoluj paczkę!” rozpoczęła się kampania wspierająca sprzedaż paczek usług Multimedia Polska.

W ramach kampanii promowane są trzy paczki usług.
1) Internet 1 Mb, Telewizja Cyfrowa Basic, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. - za 79 zł.
2) Internet 2Mb, Telewizja Cyfrowa Komfort HD wraz z wypożyczalnią VoD, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. - za 99 zł.
3) Internet 12 Mb, Telewizja Cyfrowa Komfort HD wraz z VoD i nagrywarką PVR, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. - za 129 zł.

Wiosenna kampania Multimediów prowadzona jest w 22 miastach, m.in. Warszawie, Gdyni, Gorzowie Wlkp., Ełku, Płocku, Kaliszu, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu. Na akcję składają się działania na outdoorze oraz w internecie.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyfrowy alarm? Cyberataki wymykają się spod kontroli

Mimo coraz większej liczby szkoleń, głośnych kampanii edukacyjnych czy rosnącego zainteresowania studiami w obszarze cyberbezpieczeństwa, liczba zarejestrowanych w Polsce incydentów wciąż rośnie. czytaj więcej