Po raz drugi Samsung pomyślał o wszystkich poszukujących telefonu „do zadań specjalnych”: odpornego na kurz, wodę i zabrudzenia - Samsung Solid B2700.
Nowy Samsung Solid B2700 sprawdzi się w każdych warunkach bez względu na pogodę. Na jego SOLIDność można liczyć nawet podczas najbardziej niebezpiecznych wypraw.
Zamknięty w antywstrząsowej, uretanowej obudowie, ten „mobilny wojownik” został stworzony do stawiania czoła wszelkim przeciwnościom losu – takim jak kurz, zabrudzenia i woda. Dzięki temu z telefonu swobodnie można korzystać w trakcie burzy czy zamieci śnieżnej. Solid poradzi sobie z upadkiem ze skały czy przypadkową „kąpielą w rzece”.
Telefon dostępny jest w sprzedaży od grudnia w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 549,00zł.
Rozpoczęła się równiż kampania wprowadzająca na rynek polski nowy telefon Samsung Solid B2700. Hasłem kampanii jest pytanie: „Gotowy na ekstremalne przeżycia?, a jej motywem przewodnim są sporty ekstremalne, w tym w szczególności zimowe oraz podróże. Celem kampanii jest podkreślenie głównych atutów telefonu: odporności na wodę, śnieg, zabrudzenia, kurz, uderzenia oraz pokazanie użytecznych w terenie funkcji jak latarka, kompas, wysokościomierz czy krokomierz..
Kampania opiera się głównie o kampanię prasową uzupełnioną o outdoor oraz kampanię w Internecie. Layouty prasowe pojawią się w tygodnikach społeczno-politycznych, magazynach o sporcie, podróżach, prasie branżowej.
Kampania outdoor obejmuje nośniki 12x3, 6x3, 5x2 umieszczone w Warszawie oraz na trasach prowadzących do największych kurortów narciarskich: Bielsko-Białej, Jeleniej Górze, Krakowie, Szklarskiej Porębie, Zakopanem. Dodatkowo, od grudnia w przy wjazdach do najbardziej popularnych zimowych miejscowości górskich (Zakopane, Szczyrk, Szklarska Poręba, Białka, Krynica) znajdą się siatki wielkoformatowe z layoutem kampanii.
Powstała specjalna strona dedykowana Samsung Solid, na której od 13 grudnia internauci będą mogli zamieszczać nagrane przez siebie filmy przedstawiające najbardziej ekstremalne przeżycia: www.solid.samsung.pl. Kampania w Internecie opiera się głównie o portale poświęcone tematyce sportów zimowych i wykorzystuje takie formy jak: toplayery, banery, billboardy.
Z okazji wprowadzenia na rynek nowego telefonu Samsung będzie także sponsorem Festiwalu Filmów Extremalnych, który odbędzie się 13 grudnia w kinie Luna.
Planowane też są konkursy w telewizjach muzycznych wykorzystujące programy skierowane do grupy docelowej aktywnie spędzającej czas na śniegu.
Czytaj więcej o Samsung Solid B2700.
źródło: Samsung