Archiwalne

Wygraj bilety na Koncert Disneya z INEA

27.04.2010


Aż 200 biletów na niezwykły koncert Disneya „Magiczna Muzyka” rozdaje w konkursie dla Abonentów INEA. Koncert Disneya to niezwykła okazja dla najmłodszych widzów na pierwszy kontakt z muzyką wykonywaną na żywo. Wydarzenie odbędzie się w hali poznańskiej Areny 15 maja br. Fundatorem biletów jest Disney Channel.

Konkurs dla Abonentów INEA trwa od 27 kwietnia do 12 maja br. Aby wygrać bilety należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Z którym bohaterem filmu „Księżniczka i żaba” chciałbyś/chciałabyś się spotkać i dlaczego?” Odpowiedzi można przesyłać e-mailem na adres: konkurs(at)inea.com.pl w tytule maila wpisując „koncert Disneya” lub wypełniając specjalny formularz konkursowy w jednym z poznańskich Biur Obsługi Abonenta INEA (ul.Polna 68-72 lok1, ul.Owsiana 17 i ul. Oświecenia 59). 13 maja br. komisja konkursowa wybierze autorów najciekawszych odpowiedzi.

Uwaga! W e-mailu i formularzu konkursowym należy podać imię i nazwisko uczestnika konkursu, adres i telefon kontaktowy, a także oczekiwaną liczbę biletów (max. 4). Konieczne jest także załączenie klauzuli, iż wyraża się zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora, na potrzeby niniejszego konkursu.

Koncerty Disneya „Magiczna Muzyka” połączenie wykonywanej na żywo muzyki symfonicznej i najpiękniejszych filmów Disneya. Zespół 60 muzyków Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Zabrzańskiej pod kierownictwem Sławomira Chrzanowskiego wykona najpiękniejsze melodie, którym towarzyszyć będzie projekcja slajdów i fragmentów animacji Walta Disneya na ekranie kinowym. Wielkoformatowe widowisko, łączące obraz i muzykę symfoniczną, adresowane jest do rodzin z dziećmi w wieku 2-10 lat. W finale koncertu w można będzie wysłuchać piosenkę „Prawie udało się” z najnowszego filmu wytwórni Disneya „Księżniczka i żaba”. Piosenkę wykona Karolina Trębacz, aktorka i wokalistka znana z polskich scen muzycznych, która w polskiej wersji językowej filmu użyczała głosu głównej bohaterce – Tianie.

Koncerty Disneya są edukacyjną kampanią społeczną, zainicjowaną w 2007 roku we współpracy z władzami samorządowymi Warszawy i Ambasadą USA. Pomysłodawcą i organizatorem koncertów jest Grupa TRINITY. W dotychczasowych koncertach Disneya wzięło udział 20.000 widzów – przystępne ceny biletów sprawiają, że w koncertach uczestniczy szerokie grono odbiorców.

źródło: INEA