Jeśli jesteś abonentem Multimedia Polska i ciągle nie zdecydowałeś się na wykupienie pakietu cyfrowego, teraz jest ku temu idealny moment. Na dostępnym w telewizji cyfrowej Multimediów interaktywnym kanale aMazing trwa konkurs, którego zwycięzca wygra samochód osobowy Skoda Fabia.
W jaki sposób stać się posiadaczem tego rodzinnego auta? Należy uważnie oglądać programy emitowane na antenie aMazing (poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek – godzina 18 oraz środa godzina 18.10) i brać udział w interaktywnych konkursach. Na końcu każdego programu pojawi się pytanie, na które odpowiada się wybierając odpowiedni przycisk na pilocie – kolory czcionek w pytaniu są takie same jak kolory przycisków. Pamiętaj: im szybciej i częściej będziesz udzielać poprawnych odpowiedzi, tym większą masz szansę na wygranie Skody Fabii.
Finał konkursu zaplanowany jest na 5 września br., jednak już wcześniej można wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do zdobycia są odtwarzacze mp4 i płyty z muzyką, raz w tygodniu telewizor LCD, a na koniec każdego miesiąca rewelacyjny quad Yamaha.
Szczegóły konkursu można znaleźć w regulaminie dostępnym na stronie Multimedia Polska http://www.multimedia.pl/object.php/act/sho/oid/f635e12912d9a45e8e6237e2c5e5c4c1
źródło: Multimedia Polska
News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska
Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej
News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska
Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej