Archiwalne

Wyniki finansowe i prognozy Dialogu

23.04.2007

W 2006 roku Telefonia Dialog zrealizowała plany finansowe na niemal każdym założonym poziomie i osiągnęła 71,3 mln zł zysku netto (99% wyżej niż planowano). Również zysk ze sprzedaży przekroczył planowany o 15 % i wyniósł 54,6 mln zł. Przychody ze sprzedaży - zgodnie z prognozami - po raz kolejny przekroczyły pół miliarda i osiągnęły pułap 501 mln zł. Stabilny jest też wynik EBITDA na poziomie 121,5 mln zł.

„Rok 2006 był dla Dialogu rokiem przełomu - znaczących zmian w organizacji spółki i filozofii jej działania” - mówi prezes zarządu Sławomir Szych. „Rok 2007 będzie zatem rokiem prawdy” - podsumowuje prezes Szych. „Wszystkie rozpoczęte w ubiegłych latach projekty wchodzą teraz w decydującą fazę” - dodaje.

„Jednocześnie chcemy, by ogromne inwestycje i wydatki marketingowe wynikające z wejścia na nowe rynki i rozpoczęcia ogólnopolskiej ekspansji nie przeszkodziły nam w realizacji tegorocznych planów finansowych” - podkreśla prezes Sławomir Szych.

W 2007 roku Dialog planuje utrzymać konsekwentny od kilku lat wzrost podstawowych wskaźników finansowych. Przychody mają przekroczyć poziom 540 mln zł, a EBITDA wyniesie około 135 mln zł, to jest na poziomie zbliżonym do EBITDA zakładanego na 2007 rok przez Netię.

W ubiegłym roku wydatki inwestycyjne pochłonęły 114,2 mln zł. W 2007 roku blisko 70% ogółu nakładów (wynoszących w sumie około 170 mln zł) będzie przeznaczona na realizację nowych projektów.
Telefonia Dialog posiada obecnie bardzo wysoką zdolność kredytową wycenianą nawet do 500 mln zł, co stawia spółkę w bardzo korzystnej sytuacji z punktu widzenia realizacji dynamicznych przedsięwzięć inwestycyjnych i rozwojowych.

W 2006 roku Dialog aktywnie włączył się w proces fuzji i przejęć na szeroko rozumianym rynku telekomunikacyjnym. Nabyto 100 % udziałów spółki Tele Video Media, wspólnie z którą prowadzony jest projekt IPTV oraz 90 % udziałów w sklepie internetowym Vivid.pl (w styczniu 2007 dokupiono pozostałe 10% akcji, stając się jedynym właścicielem). Również w 2007 roku spółka będzie aktywnym uczestnikiem na rynku fuzji i przejęć.

„Pierwszy zakup już za nami – pod koniec lutego tego roku nabyliśmy wrocławską sieć e-wro - jedną z nielicznych sieci metropolitalnych w Polsce i w Europie” – mówi prezes Sławomir Szych.

„Cieszy nas, że niemal wszyscy klienci e-wro zdecydowali się pozostać z nami” – dodaje wiceprezes zarządu Marcin Olewnik. „Jesteśmy przekonani, że będą zadowoleni z nowego dostawcy i skorzystają z kompleksowego pakietu usług telekomunikacyjnych – od tradycyjnej telefonii stacjonarnej, przez szybki Internet po telefonię internetową” – dodaje.

źródło: Dialog

News Jak zrobić stronę internetową samodzielnie

Chcesz mieć swoją własną stronę internetową, ale nie stać Cię na zlecenie tego agencji? Czy masz jakieś alternatywy? Czy dasz radę? Jak się do tego zabrać? Jeśli kiedykolwiek stanąłeś przed takimi dylematami, to usiądź wygodnie i zaczynamy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zmiany w zespole RTB House. Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami

Zmiany na kluczowych stanowiskach w RTB House, globalnej spółce dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. W odpowiedzi na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, aż czworo specjalistów zyskało nowe, strategiczne kompetencje. czytaj więcej

Play Play przedstawił wyniki finansowe i komercyjne za 2017 rok

Dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA dzięki stałemu wzrostowi bazy klientów abonamentowych oraz wzrostowi zagregowanego ARPU czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcej