Archiwalne

Wyniki finansowe PTC po pierwszym półroczu 2007

09.08.2007

Polska Telefonia Cyfrowa opublikowała dziś swoje wyniki finansowe za drugi kwartał 2007 roku.

Ogółem przychody spółki osiągnęły 1,846 mld zł., wzrastając o 5,5% w porównaniu do drugiego kwartału 2006r., podczas gdy w pierwszym kwartale 2007 przyrost ten wyniósł 3,7% (w porównaniu do pierwszego kwartału 2006). Łącznie w pierwszej połowie br. PTC osiągnęła przychody na poziomie 3,579 mld zł.

EBITDA wzrosła w stosunku do pierwszego kwartału o prawie 12%, z 570 mln zł do 638 mln zł. Liczba klientów wyniosła 12,525 mln i jest to wzrost o prawie 15% w stosunku do pierwszego półrocza 2006 roku. Spółka zanotowała silny wzrost (o 973 tys., czyli o 24,7%) w stosunku do drugiego kwartału roku ubiegłego w segmencie klientów abonamentowych. Ich liczba wyniosła 4,914 mln na koniec czerwca br., a udział w ogólnej bazie klientów wzrósł z 36,1% w drugim kwartale 2006 do 39,2 %.

Wskaźnik ARPU dla całej bazy klientów abonamentowych i systemu przedpłaconego wzrósł w stosunku do pierwszego kwartału br. o blisko 7% do poziomu 48 zł, a średni koszt pozyskania klienta (SAC) zmniejszył się do 87 zł. Średni miesięczny wskaźnik odłączeń (churn) klientów post-paid utrzymał się na bardzo niskim poziomie i wyniósł 0,6 %.

źródło: PTC

News Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem - nie tylko do rozmów

Słuchawki bezprzewodowe mogą być wykorzystywane na różne sposoby. Pierwsze, co nam przychodzi na myśl, to oczywiście słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych. Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem sprawdzą się także do słuchania audiobooków i podcastów. Jak wybrać idealny model i jakie znaczenie w słuchaniu muzyki może mieć mikrofon? czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za III kw. 2017 r.

Dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA dzięki stałemu wzrostowi bazy klientów abonamentowych oraz wzrostowi zagregowanego ARPU. czytaj więcej

Mio Mio liderem polskiego rynku kamer samochodowych

Mio było najchętniej wybieraną marką wideorejestratorów w Polsce w I półroczu 2017 r. I choć na rynku działa wielu graczy, tajwański producent utrzymuje znaczącą przewagę nad swoimi konkurentami, o czym świadczą zaprezentowane przez markę wyniki finansowe. czytaj więcej