Archiwalne

Wyniki finasowe sieci Sferia za rok 2007

06.02.2008

Sferia poinformowała o swoich wynikach finansowych oraz ilość abonentów w sieci za rok 2007.

Wyniki finansowe oraz liczba abonentów sieci Sferia

  Dane za poszczególne  lata
2005 2006 2007
Przychody (PLN) 39604263,52 37083734,14 37733825,43
Liczba Użytkowników na koniec okresu 41081 43664 67439
ZYSK / STRATA NETTO (PLN) -31189057,28 -23359228,02 -65010760,46

Komentarz do osiągniętych wyników:
 
- Ubiegły rok był dla Sferii przełomowy. Wprowadziliśmy dwie nowe usługi. W marcu usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii EVDO, a w czerwcu usługi telefoniczne w wariancie nomadycznym (Nomadic). Te działania spowodowały wzrost bazy abonenckiej (netto) o 65%. Ponieważ ciężar pozyskania nowych abonentów przesunął się na drugą połowę roku to przyrost bazy abonenckiej nie miał wpływu na poziom przychodów wygenerowanych przez Spółkę. Tym bardziej, że większość pozyskanych abonentów była objęta promocją abonamentową (1 zł/6 miesięcy), a takie promocje powodują zmniejszenie średniego przychodu z abonenta w pierwszym okresie świadczenia usługi – komentuje Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.

źródło: Sferia

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Jak wysłać SMS z internetu? Bramki SMS do wszystkich sieci wciąż cieszą się popularnością

Choć w dzisiejszych czasach właściwie wszyscy posiadają abonamenty telefoniczne pozwalające na wysyłanie wiadomości właściwie bez żadnych opłat. Bramki SMS Play, Plus, Orange czy T-Mobile oraz do pozostałych największych sieci nadal cieszą się dużą popularnością. Co skłania ludzi do korzystania z tego rodzaju usług? czytaj więcej

News T-Mobile z tytułem Marka Godna Zaufania

instytut Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” przeprowadził badanie Marka Godna Zaufania. Numerem jeden w kategorii „Operator Telekomunikacyjny” okazała się firma T-Mobile. czytaj więcej