Archiwalne

Wyniki przetargu na dwie rezerwacje 900 MHz

07.11.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

Dwie oferty spółki P4 operatora sieci komórkowej Play zdobyły największą ilość punktów w przetargu na rezerwację częstotliwości z pasma GSM.

W dniu 7 listopada 2008 Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosił wyniki przetargu na dwie rezerwacje częstotliwości, z których każda obejmuje 25 dupleksowych kanałów radiowych (przez kanał dupleksowy rozumie się kanał dwuczęstotliwościowy składający się z dwóch kanałów jednoczęstotliwościowych, każdy o szerokości 200 kHz, stanowiących logiczną całość) z odstępem dupleksowym 45 MHz, z zakresu 880,1 – 890,1 MHz i 925,1 – 935,1 MHz (zakres GSM 900 MHz).

Rezerwacja częstotliwości jest przewidziana do wykorzystywania na obszarze całego kraju w publicznej sieci telekomunikacyjnej do dnia 31 grudnia 2023 roku.

Uczestnicy przetargu mogli złożyć jedną lub dwie oferty, a każda oferta była traktowana niezależnie. 

Ocena ofert
Powołana przez Prezesa UKE Komisja przetargowa ustaliła następującą kolejność ofert (wraz z oceną punktową):

Oferta Ilość punktów
1. Oferta nr 1 złożona przez spółkę P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 743,538
2. Oferta nr 2 złożona przez spółkę P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 630,461
3. Oferta nr 1 złożona przez spółkę AERO 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 623,769
4. Oferta nr 1 złożona przez spółkę Centernet S.A. z siedzibą w Warszawie 613,154
5. Oferta nr 2 złożona przez spółkę Centernet S.A. z siedzibą w Warszawie 608,154
6. Oferta nr 2 złożona przez spółkę ARBIT Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 600,308
7. Oferta nr 1 złożona przez spółkę ARBIT Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 583,385
8. Oferta nr 2 złożona przez spółkę AERO 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 581,077
9. Oferta nr 2 złożona przez spółkę Polska Telefonia Komórkowa  Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie; 558,395
10. Oferta nr 1 złożona przez spółkę Polska Telefonia Komórkowa  Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie; 519,933
11. Oferta nr 1 złożona przez spółkę POLKOMTEL S.A. z siedzibą w Warszawie; 489,782
12. Oferta nr 2 złożona przez spółkę POLKOMTEL S.A. z siedzibą w Warszawie; 457,859
13. Oferta nr 1 złożona przez spółkę Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie; 448,243
14. Oferta nr 2 złożona przez spółkę Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie; 448,243

Zobowiązania P4
Spółka P4 zadeklarowała maksymalne tempo rozwoju sieci, czyli:

  • osiągnięcie na obszarze przetargowym progu 30% pokrycia ludnościowego przy jednoczesnym pokryciu co najmniej 200 gmin miejskich, miejsko – wiejskich lub powiatów grodzkich liczących mniej niż 50 000 mieszkańców w co najmniej 80 powiatach nie później niż na koniec roku 2009;
  • osiągnięcie na obszarze przetargowym progu 55% pokrycia ludnościowego przy jednoczesnym pokryciu co najmniej 400 gmin miejskich, miejsko – wiejskich lub powiatów grodzkich liczących mniej niż 50 000 mieszkańców w co najmniej 160 powiatach nie później niż na koniec roku 2010;
  • osiągnięcie na obszarze przetargowym progu 80% pokrycia ludnościowego przy jednoczesnym pokryciu co najmniej 650 gmin miejskich, miejsko – wiejskich lub powiatów grodzkich liczących mniej niż 50 000 mieszkańców w co najmniej 250 powiatach nie później niż na koniec roku 2012.

P4 zobowiązała się również do hurtowego oferowania usług telekomunikacyjnych świadczonych z wykorzystaniem częstotliwości z pasma 900 MHz innym przedsiębiorcom telekomunikacyjnym (np. operatorom sieci wirtualnych MVNO) na zasadach równych i jawnych, w oparciu o jednolitą ofertę dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

Za częstotliwości rezerwowane w drodze przetargu spółka P4 zadeklarowała w ofercie nr 1 wpłacenie do Budżetu Państwa kwoty 511 mln złotych, natomiast w ofercie nr 2 kwoty 217 mln złotych.

Wniosek o rezerwację
Od dnia ogłoszenia wyników postępowania przetargowego zwycięzca przetargu ma 7 dni na złożenie do Prezesa UKE wniosku o dokonanie każdej z dwóch rezerwacji będących przedmiotem przetargu.

źródło: UKE

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Inteligentne notatniki: czym są i kto ich potrzebuje

Pilni studenci podczas nauki muszą sporządzać mnóstwo notatek. Prawdopodobnie każdy student przynajmniej czasami myślał o tym, jak dobrze byłoby mieć "wieczny konspekt" - jeden zeszyt, w którym nie zabrakłoby kartek i można byłoby notować na wszystkich wykładach. To studenckie marzenie stało się rzeczywistością wraz z pojawieniem się inteligentnych notatników. czytaj więcej

News Co to jest content marketing? Od czego zacząć działania?

Content marketing to działania, które w ostatnich latach stały się jednym z ważnych elementów strategii marketingowych prowadzonych przez firmy z różnych branż. Zainteresowanie tym zagadnieniem wynika co najmniej Z kilku kwestii. Skala jego popularności jest wręcz zaskakująco duża – w 2021 roku blisko 80 proc. firm z branży B2B miało opracowaną strategię content marketingu. Co to jest, na czym polega i jak zacząć działania? czytaj więcej

News Telekomunikacja Polska S.A - prawie okrągła rocznica powstania

Jeśli Telekomunikacja Polska S.A nadal by istniała, dziś świętowałaby swoje 29-te urodziny. Byłaby całkiem dorosłą firmą : ) czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej