Crowley Data Poland ogłosił komercyjny start sprzedaży oferty telefonii mobilnej pod marką CROWLEY TeleMobile.
Intensywne prace nad uruchomieniem działalności jako wirtualny operator komórkowy (MVNO) Crowley prowadzi już od zeszłego roku, kiedy po podpisaniu umowy z partnerem działającym jako MVNE (z ang. Mobile Virtual Network Enabler) firmą MNI S.A. uzyskał dostęp do niezbędnych narzędzi i infrastruktury.
Oferta CROWLEY TeleMobile, podobnie jak pozostałe usługi w portolio Crowley Data Poland, skierowana będzie wyłącznie do odbiorców biznesowych. W pierwszej kolejności oferta zostanie zaprezentowania dotychczasowym klientom firmy , których firma posiada już ponad 5,2 tys.
- CROWLEY TeleMobile startuje w ósmą rocznicę rozpoczęcia działalności przez Crowley Data Poland - mówi Jarosław Roszkowski, Prezes Zarządu. - Przez te lata firma przebyła długą drogę od dostawcy Internetu, do jednego z najdynamiczniej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych. Telefonia komórkowa w naszej ofercie to kolejny milowy krok, który jestem przekonany, pozwoli nam na jeszcze bardziej efektywne zagospodarowanie rynku, w którym działamy oraz możliwość ekspansji w przyszłości.
CROWLEY TeleMobile dostępny jest w czterech planach taryfowych: TeleMobile ZERO, TeleMobile 35, 70 i TeleMobile 120 oraz w zależności od potrzeb w wariantach zawierających subsydiowanie aparatów telefonicznych lub nie. Na podstawie dotychczasowej historii współpracy, obecni klienci Crowley Data Poland, zostaną objęci indywidualnymi planami rabatowymi. Firmy 'włączające się' do sieci CROWLEY TeleMobile, czyli nowi klienci, w taryfie Crowley TeleMobile ZERO otrzymają 30% rabat na połączenia do krajowych sieci komórkowych i numery stacjonarne.
- Choć na rynku MVNO coraz bardziej się zagęszcza, Crowley Data Poland jako pierwszy w tym modelu świadczyć będzie usługi telefonii mobilnej wyłącznie dla biznesu - mówi Piotr Wieczorkiewicz, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający Crowley Data Poland. - Jest to segment, w którego obsłudze firma się specjalizuje i doskonale zna jego potrzeby. Liczymy także, że doświadczenie zdobyte w obszarze resellingu produktów głosowych, które firma od lat dostarcza swoim klientom, okaże się bardzo pomocne w skutecznej sprzedaży oferty komórkowej.
Główną grupą docelową oferty CROWLEY TeleMobile będą podmioty biznesowe z sektora małych i średnich firm o potencjale do 20 kart SIM.
źródło: Crowley