Archiwalne

Wystartowała kampania reklamowa nowej oferty cyfrowej VECTRY

07.10.2008

1 października br. VECTRA wprowadziła duże zmiany do swojej oferty telewizji cyfrowej. Widzom zaproponowano m.in. nowe pakiety programowe oraz 13 zupełnie nowych programów telewizyjnych.

Wszystkie nowości można otrzymać w ramach promocji „Dajemy więcej”, która potrwa całą jesień. Promocja jest wspierana przez wieloelementową kampanię reklamową, która ruszyła 6 października br.

Szczegóły kampanii:
- telewizja - spoty reklamowe w telewizji ogólnopolskiej TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN7 oraz w programach telewizji lokalnych, docierających do abonentów VECTRY w 60 miejscowościach,
- internet - banerowa kampania geotargetowana oraz e-mailing do użytkowników poczty (wp.pl, onet.pl, portale miejskie),
- ambient media - działania door-to-door, konkurs na hasło promujące nowy produkt „Pakiet Platynowy”, w którym obok abonentów VECTRY mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy obszarów objętych usługą TV cyfrowej (rejestracja na firmowej stronie www operatora),
- lokalny outdoor i lokalne ekspozycje,
- BTL - door-to-door, plakaty.

źródło: Vectra