Archiwalne

Wzrost liczby klientów usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu

28.01.2011

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Cyfrowy Polsat 2010 rok zakończył z liczbą ponad 95 tysięcy użytkowników telefonii komórkowej oraz ponad 25 tysięcy klientów usługi dostępu do Internetu, świadczonej w technologii HSPA+ MIMO.
W przypadku obydwu usług oznacza to wzrost o kilkadziesiąt procent w stosunku do III kw. 2010 r. Blisko 95% użytkowników usługi telefonii komórkowej korzysta z oferty z abonamentem.

W ostatnim czasie w ramach kolejnej rozbudowy sieci radiowej HSPA+ Cyfrowego Polsatu o 44 stacje bazowe, w zasięgu usługi znalazło się znalazło się 9 nowych miast z zaludnieniem powyżej 20 tysięcy mieszkańców i wiele mniejszych miejscowości, a na obszarach większości województw został zwiększony dotychczasowy zasięg. Dzięki temu usługa Internetu jest dostępna dla 48% populacji kraju oraz 40% abonentów platformy.

Internet HSPA+ MIMO Cyfrowego Polsatu, przez niektórych operatorów nazywany Internetem 4G, zapewnia wysokie prędkości transmisji danych – do 28,8 Mb/s przy pobieraniu i do 5,76 Mb/s przy wysyłaniu. W I kwartale br. spółka, jako pierwszy dostawca w Polsce, planuje uruchomić bardzo szybki Internet LTE. Ta najnowocześniejsza technologia będzie zapewniała usługę o prędkością do 100 Mb/s. Od grudnia 2010 r. trwają zapisy na promocję Internetu LTE. Pierwszych 10 000 klientów będzie mogło korzystać z tej technologii za darmo nawet przez pół roku.

źródło: Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Usługi Netii z rabatem smartDOM dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej