Archiwalne

Xperia PLAY - pierwszy na świecie smartfon z licencją PlayStation

14.02.2011

Firma Sony Ericsson wprowadziła 13 lutego, 2011 na rynek nowatorski smartfon: Sony Ericsson Xperia™ PLAY. Jest to najnowszy telefon z rodziny Xperia™ działający na platformie Android.

Rikko Sagaguchi, Executive Vice President i Chief Creation Officer w Sony Ericsson powiedział: “Dziś, w Sony Ericsson, przeżywamy moment wielkiej dumy, ponieważ wprowadzamy na rynek produkt prawdziwie rewolucyjny. Telefon Sony Ericsson Xperia PLAY, będący doskonałą realizacją naszej wizji łączącej komunikację i rozrywkę, na zawsze zmieni sposób myślenia ludzi o smartfonach i grach mobilnych”.

Model Xperia Sony Ericsson PLAY będzie dzialał na oprogramowaniu Gingerbread (wersja 2.3) najnowszej wersji platformy Google Android™. Sony Ericsson Xperia PLAY będzie także pierwszym urządzeniem, które otrzyma certyfikat PlayStation. Oznacza to, że telefon ten będzie miał dostęp do zawartości gier firmowanych przez PlayStation® i udostępnianych za pośrednictwem inicjatywy PlayStation® Suite, aktualnie będącej w przygotowaniu przez Sony Ericsson Entertainment. Będzie ona uruchomiona później w tym roku kalendarzowym.

Kazuo Hirai, Prezes Networked Products and Services Group w Sony Corporation powiedział: “Z ogromną radością patrzę jak Sony Ericsson Xperia PLAY, pierwszy smartfon posiadający licencję PlayStation, jest wprowadzany na rynek. Xperia PLAY stanowi unikalną ofertę na rynku i jest kolejnym przykładem wspaniałych produktów i usług wprowadzanych na rynek, które powiększają imponujący dorobek firmy Sony".

Sony Ericsson został partnerem kluczowych wydawców gier, aby zaoferować swoim użytkownikom pełen życia ekosystem gier przy wprowadzeniu produktu na rynek, a także w dalszym okresie, przekazując do dyspozycji wiele nowych i najbardziej popularnych tytułów, dostępnych poprzez Android™ Marketplace.

Najważniejsze oferowane tytuły gier dla telefonu Sony Ericsson Xperia PLAY obejmują Need for Speed firmy EA, Sims 3 oraz pierwszą na świecie wersję multiplayer FIFA 10 dla telefonu komórkowego. Firma GLU Mobile/Activision dostarczy grę Guitar Hero, a Gameloft - Assassin’s Creed i Sprlinter Cell. Sony Ericsson jest także partnerem Unity Technologies i korzysta z jej nagrodzonej platformy programistycznej, aby zapewnić stały dopływ wysokiej jakości tytułów gier 3D.

Sakaguchi powiedział również: “Wprowadzenie na rynek telefonu Sony Ericsson Xperia PLAY nie byłoby możliwe bez ścisłej współpracy firm Google i Sony Computer Entertainment. Zaangażowanie tak wielu wiodących w branży producentów gier w jeszcze większym stopniu świadczy o tym, że telefon Sony Ericsson Xperia PLAY spełni oczekiwania, które od dawna żywili wobec niego odbiorcy z całego świata”.

"Sony Ericsson Xperia PLAY oraz gry posiadające licencję PlayStation są wspaniałymi przykładami innowacji, z których można korzystać w otwartym ekosystemie Android", powiedział Andy Rubin, Vice President of Engineering w Google.

Uprzednio zainstalowana aplikacja pozwoli użytkownikom na szybkie znalezienie i wczytanie gier optymalnie dostosowanych do działania w telefonie Sony Ericsson Xperia PLAY. Umożliwi im też łatwy dostęp do ostatnio używanych gier i podgląd informacji o pobranych przez nich grach.

Model Sony Ericsson Xperia PLAY będzie dostępny na wybranych rynkach od marca 2011.

Czytaj wiecej o Sony Ericsson Xperia PLAY.

źródło: Sony Ericsson

News iPhone 15 Pro - rewolucja w świecie smartfonów

iPhone 15 Pro, najnowszy flagowy model marki Apple, wkracza na rynek ze zdumiewającymi innowacjami, które mogą rewolucjonizować świat smartfonów. Jego zaawansowany procesor, nowatorski aparat oraz ekran o niesamowitej jakości obrazu to tylko niektóre z elementów, które czynią ten telefon unikalnym. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej iPhone 15 Pro i zastanowimy się, czy rzeczywiście jest to krok naprzód, który zmieni nasze postrzeganie mobilnej technologii. czytaj więcej

Huawei Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem w historii

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. czytaj więcej

News Huawei awansował na 25. miejsce w prestiżowym Brand Finance Global 500 2018

Huawei zajął 25. miejsce na 500 możliwych w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Brand Finance Global. To skok o 15 miejsc w porównaniu z rokiem ubiegłym i dwa razy szybsze tempo wzrostu niż w porówaniu roku 2017 z 2016, gdy Huawei awansował o 7 pozycji. Wartość marki została oszacowana na 38,046 mld dolarów, o ponad 50% wyżej niż w poprzednim zestawieniu. czytaj więcej