BLOW, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, obniża ceny najpopularniejszych w ofercie modeli nawigacji samochodowych, tj. modelu BLOW GPS50Ybt oraz BLOW GPS43Ybt oferowanych z programem nawigacyjnym AutoMapa w wersji Polska XL.
Mottem działania firmy jest dostarczanie ‘najwyższej klasy urządzeń w rozsądnej cenie’. Dzięki dynamicznemu wzrostowi sprzedaży i optymalizacji kosztów BLOW może zaoferować najpopularniejsze produkty w bardzo atrakcyjnych cenach, co idealnie wpisuje się politykę firmy.
Ceny w nowej ofercie obowiązującej od lutego 2011 r. to:
BLOW GPS43Ybt AM Polska XL – 399 PLN brutto
BLOW GPS50Ybt AM Polska XL – 499 PLN brutto.
Zbliżające się ferie zimowe będą okresem częstych wyjazdów w tereny górskie, warto więc zaopatrzyć się w niezawodne systemy nawigacji, które umożliwią szybkie i bezproblemowe dotarcie do celu, jak również pozwolą uniknąć korków podczas masowych powrotów do domu. Nowoczesne systemy nawigacyjne umożliwiają też komunikację pełniąc rolę samochodowych systemów głośnomówiących jak i centrów wyszukiwania informacji dzięki wbudowanym mechanizmom obsługi Internetu.
Nawigacje BLOW GPS50Ybt oraz GPS 43Ybt to jedne z najbardziej zaawansowanych modeli samochodowych nawigacji na polskim rynku. Duże, dotykowe ekrany zapewniają doskonałą widoczność trasy podczas jazdy oraz komfortową obsługę urządzenia. Wyposażone w AutoMapę z systemem Traffic, w razie wystąpienia utrudnień w ruchu sprawdzą możliwości przejazdu trasami alternatywnymi i wybiorą najlepsze opcje, informując o planowanej godzinie dotarcia do celu. Korzystając z AutoMapy użytkownik może również sam ocenić natężenie ruchu na pobliskich trasach i wybrać optymalny wariant podróży. Oprogramowanie zostało również dostosowane do nowych ograniczeń prędkości obowiązujących od początku roku.
Nawigacje BLOW GPS50Ybt oraz GPS 43Ybt świetnie sprawdzają się także jako multimedialne centra rozrywki – odtwarzają filmy, muzykę, wyświetlają zdjęcia oraz zapisują notatki. Dedykowane stylowe, skórzane etui zapewni ochronę przed upadkiem, wstrząsem oraz porysowaniem urządzeń.
źródło: BLOW
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej