Telekomunikacja Polska przygotowała na lato propozycje dla klientów, którzy wyjeżdżają na wakacje. Poland Direct, neofon czy karta telefoniczna pozwoli podczas wyjazdu tanio skontaktować się z bliskimi.
Na wakacje na drugim końcu świata można zabrać ze sobą numer stacjonarny. Neofon pozwala na bardzo tanie rozmowy (do 200 tys. klientów VoIP w TP bez opłat, na telefon stacjonarny 12 gr/min a na komórkę w Orange, Plus i Era 0,32gr/min) z bliskimi w Polsce. Rozmowy są rozliczane sekundowo, a TP nie pobiera opłat za rozpoczęcie połączenia. Wystarczy w salonie TP kupić za 5 zł starter neofonu na kartę, by otrzymać numer telefoniczny ważny 90 dni od aktywacji. Następnie zainstalować w laptopie komunikator lub skonfigurować telefon komórkowy i podłączyć się do Internetu w dowolnym miejscu na świecie. Dzięki temu możemy dzwonić, a ponadto jesteśmy osiągalni pod polskim numerem w dowolnym miejscu na ziemi.
Znakomitą pomocą w nagłej sytuacji jest usługa poland direct. Pozwala ona na rozmowę z zagranicy na koszt osoby, do której chcemy zadzwonić w Polsce. By to zrobić wystarczy wybrać specjalny numer łączący z telefonistką w Polsce, która skontaktuje nas ze wskazaną osobą. Osoba odbierająca taką rozmowę płaci za czas jej trwania (co do sekundy) według taryfy z Polski do danego kraju oraz dodatkowo 1,22 zł z VAT za realizację połączenia. Informacja o numerach dostępowych z zagranicy dostępna jest na www.tp.pl/pd oraz pod numerem 19423.
Sieć 44 tys. automatów telefonicznych w czasie wakacji jest praktycznym uzupełnieniem dla telefonii stacjonarnej i komórkowej. W górskim schronisku czy na bałtyckiej plaży daje turystom możliwość kontaktu z rodziną i znajomymi. Kupując promocyjną kartę z 30 impulsami za 15 zł klient dostaje 10 dodatkowych impulsów, a w przypadku karty 60-impulsowej za 24 zł TP funduje 20 dodatkowych. Przydatną usługą, zwłaszcza dla dzieci na koloniach, jest możliwość przesłania SMS-a z żółtego automatu telefonicznego eXanto. Można też skorzystać z bardzo wygodnej usługi połączenia na koszt odbiorcy. Wystarczy wybrać numer 19 2222 i podać numer osoby, z którą chcemy rozmawiać.
źródło: TPSA
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej