Motorola rozpoczęła w Polsce interaktywną kampanię promującą oryginalny, utrzymany w futurystycznej stylistyce telefon Motorola MOTORAZR² V8. Pomysł kampanii opiera się na tym, co wyróżnia ten model ze słynnej linii “brzytew”, na niezwykle ostrym profilu telefonu.
W 8 największych miastach Polski w uczęszczanych miejscach pojawił się teaser. Na słupach ogłoszeniowych i citylightach zostały umieszczone plakaty ostrzegające przed bliżej nieokreślonym niebezpieczeństwem, zachęcające do przekazania tej wiadomości innym i wejścia na stronę http://www.motorazr.org/. Na niej umieszczono zasady dostępnego dla wszystkich konkursu. Nagrodami w nim są telefony Motorola MOTORAZR² V8. Główny etap kampanii rozwiązuje zagadkę tajemniczych ostrzeżeń.
– Po działaniach ATL-owych rozpoczęliśmy kolejny etap działań skierowanych zwłaszcza do młodych i aktywnych. Projekt kampanii – tajemnicze plakaty, film wiralowy i konkurs na wysyłanie ostrzeżeń – najlepiej oddaje charakter tego telefonu: ostrego zarówno pod względem wzornictwa jak i rozbudowanych funkcji multimedialnych – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Kampania wspierana jest dużym, interaktywnym konkursem oraz obecnością na największych polskich portalach: Onet.pl, Wirtualnej Polsce, Interii i Gazeta.pl. Dodatkowo promocja jest widoczna na komunikatorach Tlen.pl i Gadu Gadu oraz w serwisach tematycznie związanych z telefonią komórkową i w wyszukiwarce Google.
Po części teaserowej kolejnym etapem promocji jest rozwiązanie zagadki w postaci nowych plakatów ze zdjęciem bohatera całej akcji.
Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy Action. Z kolei zakup mediów zaplanował dom mediowy MindShare. Łącznie pojawiło się ponad 500 citylightów oraz 12 tysięcy plakatów. Kampania internetowa potrwa do końca marca 2008.
źródło: Motorola