Archiwalne

Zamiana numeru Infolinii Samsung

11.03.2008

Z dniem 3 marca 2008r. numery infolinii oraz godziny funkcjonowania Centrum Obsługi Klienta Firmy Samsung Electronics Polska uległy zmianie.

Aktualne dane kontaktowe:

Infolinia dla Klientów:

  • 0 801 1SAMSUNG lub 0 801-172-678 (całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls według taryfy operatora)
  • dla telefonów komórkowych +48 22 607-93-33 (koszt połączenia według taryfy operatora)
Infolinia dla Klientów B2B:
  • 0 801 B2B SAMSUNG lub 0 801-222-726 (całkowity koszt połączenia jak za 1 impuls według taryfy operatora)

Samsung zaprasza do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-18:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-15:00.

źródło: Samsung

News Specyfikacja nowego Samsunga Galaxy. Co znajdziemy w środku?

Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku właśnie nadeszła. Wraz z jej nadejściem producent wprowadza zaawansowaną technologię, która znacznie ułatwi nam korzystanie z flagowego urządzenia. Mowa oczywiście o najnowszym Samsungu Galaxy S25 w wersji podstawowej oraz ultra. Przyjrzyjmy się dokładnie specyfikacji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!

W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcej

News Zorganizuj spotkanie biznesowe przez telefon i zaoszczędź czas

Telekonferencje to przydatne narządzenie, dzięki któremu możesz nadal prowadzić rozmowy ze swoimi dostawcami, współpracownikami oraz klientami, bez względu na to w jakim miejscu aktualnie oni się znajdują. Wybrani uczestnicy, o odpowiedniej godzinie podłączają się do wspólnej rozmowy, dzięki temu mają możliwość komunikować się w taki sposób, jakby spotkali się w jednym pokoju. czytaj więcej

News Praca zdalna – czyli jak przygotować firmę i pracowników do home office

Prowadzisz sprzedaż międzynarodową, zajmujesz się działaniami windykacyjnymi, a Twoja firma bazuje na dużej ilości wykonywanych połączeń? Podpowiemy Ci w jaki sposób zminimalizować koszty, ułatwić kontakt z klientem i zachować ciągłość Twojej firmy. czytaj więcej