MIKOŁAJOZA - to może spotkać każdego. Pod takim hasłem firma Sferia rozpocznie 14 listopada 2008 swoją przedświąteczną kampanię reklamową. Połączy ona w jedną całość wszystkie akcje promocyjne prowadzone przez operatora w tym okresie.
- Kampania będzie prowadzona w dość niecodzienny sposób. W Internecie, od 19 listopada, zostanie umieszczony film, który odpowie na pytanie czym jest MIKOŁAJOZA i ukaże wszystkie jej skutki. MIKOŁAJOZA to prezentowa epidemia, której ogniska zlokalizowane są w salonach SFERII – tłumaczy Anna Przedborska, Kierownik Biura Reklamy i Komunikacji.
Towarzyszące wirusowym działaniom w Internecie akcje promocyjne, które rozpoczną się 14 listopada, skupione będą w bezpośrednich okolicach salonów firmowych Sferii. Miejsca te oklejone zostaną w ostrzegawczych barwach, niczym strefy zagrożone epidemią. Wokół nich zaś specjaliści-epidemiolodzy w kombinezonach sprawować będą nadzór nad osobami już dotkniętymi MIKOŁAJOZĄ – łatwo rozpoznawalnymi za sprawą objawów, takich jak: siwy zarost czy czerwone nakrycie głowy.
MIKOŁAJOZA ma na celu wypromowanie nowych ofert wprowadzonych w październiku i listopadzie przez operatora. Należą do nich m. in. akcja Z Polecenia, oferta łączona Internetu stacjonarnego i swobodnego z drukarką w prezencie, czy pakiet internetowy z notebookiem. Dodatkowo podczas trwania MIKOŁAJOZY wszyscy klienci, którzy odwiedzą salony Sferii, zapoznają się z ofertą i wypełnią ankietę otrzymają atrakcyjne upominki.
Kampania zostanie przeprowadzona na największych polskich portalach, serwisach informacyjnych i społecznościowych.
Kampania potrawa do Świąt Bożego Narodzenia.
źródło: Sferia